Dagpenge under barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Marco2

Hej piger.

Nu er der jo snart ikke sååå lang tid til jeg skal på barsel og må hellere se at få styr på det. Har idag snakket med vores økonomichef som har oplyst at der ikke er løn under barsel herude. Så det er dagpenge under hele barslen.  øv bøv men det er der jo ikke meget at gøre ved. Men så er mit spørgsmål … skal jeg selv melde det til kommunen eller er det arbejdspladsen der gør det? er det fagforeningen jeg ringer til for at spørge eller skal jeg ringet il kommunen...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Lene76

jeg tror det er fagforeningen/a-kassen men aner det ik..... men kan ham fra din økoafd. ik svare på det????

Anmeld

15. november 2010

Joan ( Smallie )

Marco2 skriver:

Hej piger.

Nu er der jo snart ikke sååå lang tid til jeg skal på barsel og må hellere se at få styr på det. Har idag snakket med vores økonomichef som har oplyst at der ikke er løn under barsel herude. Så det er dagpenge under hele barslen.  øv bøv men det er der jo ikke meget at gøre ved. Men så er mit spørgsmål … skal jeg selv melde det til kommunen eller er det arbejdspladsen der gør det? er det fagforeningen jeg ringer til for at spørge eller skal jeg ringet il kommunen...

AG

Hvor længe er det lige du har været ansat?

Anmeld

15. november 2010

Marco2

Lene76 skriver:

jeg tror det er fagforeningen/a-kassen men aner det ik..... men kan ham fra din økoafd. ik svare på det????

Åbenbart ikke … Vedkommende har aldrig haft én på barsel før … Men vil jo også gerne selv vide lidt Så jeg ikke bare bliver spist af med et eller andet...

Anmeld

15. november 2010

Lise

SKAL de ikke give 14 uger???

Anmeld

15. november 2010

Joan ( Smallie )

Lise skriver:

Se det mener jeg jo også og så er det firmaets problem at hente de penge ind ved komunen

Anmeld

15. november 2010

Mary

Lise skriver:

Det tror jeg altså også!!

Anmeld

15. november 2010

Marco2

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvor længe er det lige du har været ansat?

Siden 15. februar

Anmeld

15. november 2010

Marco2

Lise skriver:

Nej det skal de ikke. Det troede jeg også men det er heeelt op til den enkelte virksomhed og her vil de ikke gi' en krone Så det hedder dagpenge i de 4 uger før, de 14 første uger og så de 32 alt afhængigt...

AG

Anmeld

15. november 2010

Marco2

Synes også det er totalt nederen … og min chef forventer endda at jeg laver nogle ting for virksomheden i min barsel såsom annoncer, prisliste mm... men det kan han skyde en hvid pil efter …

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.