Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Sabina92

Noneother skriver:

Ehm ja. Jeg er godt nok 22 og betegner ikke mig selv som synderligt ung, men min mor var noget af en strid børste, som I DEN GRAD stod fast på sine holdninger.

Så jeg valgte en meget moden (YEAH!) aproach til tingene.

Jeg ventede til jeg var 16 uger henne, Så hun ikke kunne skrige abort! og en dag vi sad på et meget offentligt sted (hvor hun ikke kunne skabe en scene.) -og hun i øvrigt var lidt halvfuld, valgte jeg at dele nyheden med hende.
Hun tøede osse op efter et par måneder.

Hvor genialt af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Caroline86

Hold Jer venligst til emnet!

mvh. Caroline - moderator på baby.dk

Anmeld

14. november 2010

CA

Stort tillykke med graviditeten! Og respekt for ikke at vælge abort! Det i sig sel ver meget modent og ansvarligt

Måske er det en god idé at du lige selv går og vnner dig til tanken inden du deler det med din mor. Hvor langt er du henne?

Din mor vil nok reagere som mødre nu engang gør, men prøv at lade være med at tage det for tungt. Hun kommer sikkert til at sige nogle ting hun kommer til at fortryde mange gange senere hen, men hun er jo bare et menneske. Hun skal nok tø op med tiden og være der for dig - for ådan er mødre jo også

Held og lykke med det hele. Og hey, husk at man altid må læsse af herinde, så læs endelig af hvis det blir hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.