Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

louise8723

Baagøe skriver:

Ja, men med den sarkastiske smiley, synes jeg ikke signalet er helt optimalt at sende, når hun i forvejen er led ved at skulle fortælle det til sin mor.

Det er jo hendes valg at beholde barnet, og det synes jeg ikke, som sådan vi skal anfægte

Nu var det heller ikke for at skulle fortælle hende hvor dumt det ville være at blive ung mor eller noget..

grunden undrede mig bare.. at jeg så spørger ind til det kan da være ligegyldigt for andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Pige2009

louise4060 skriver:

Nu var det heller ikke for at skulle fortælle hende hvor dumt det ville være at blive ung mor eller noget..

grunden undrede mig bare.. at jeg så spørger ind til det kan da være ligegyldigt for andre...

Fair nok, men den sarkastiske smiley signalerer jo noget andet

Anmeld

14. november 2010

Mette 28

Forstår virkelig heller ikke hvorfor  der skal komme en masse ting der ikke handler om hendes råd om hvordan hun skal fortælle sin mor det.. De kan begge være lige så gode forældre som andre der er 10 år ældre... 

Mit råd til dig er at du skal fortælle hende det stille og roligt hvor i sidder ned sammen, du skal sige at uanset hvad vil du lige have lov til at fortælle færdigt, hvor du så kan komme med dit valg med at beholde dette barn og at du håber på en masse støtte fra hendes side af, det kan jo være hun bare bliver vildt lykkelig med det samme. Hvis hun nu ikke bliver glad (som hun selvfølgelig nok skal blive) så giv hende lidt plads og tid til at sluge det. Du er jo sikkert stadigt hendes lille barn, også selv om man ikke vil se sådan, kender det fra min mor, tænk jeg er 27 og min søster 30 men vi er stadigt hendes små piger 

Held og lykke med det hele, og et stort tillykke 

Anmeld

14. november 2010

louise8723

Baagøe skriver:

Fair nok, men den sarkastiske smiley signalerer jo noget andet

tjaeh en smiley er vel bare en smiley?

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

louise4060 skriver:

Nej, så absolut ikke. Alle smileys signalerer jo noget specifikt og din var den sarkastiske. Det synes jeg er vigtigt at tænke over. Især når vi kommunikerer i et online forum, hvor man ikke kan se personen bag indlægget og kropssproget vedkommende signalerer

Anmeld

14. november 2010

Shibby

louise4060 skriver:

super..hvad tænker du ved den her

Eller den her

eller hvad med den her

En smily er sgu ikke bare en smily.

Eksemepl: Sikke en dejlig dag i dag

Hvad fatter du af den smily-at dagen var super? signalere smilyen det-for den er jo "bare" en smily?

TS,-Vær ærlig. Din mor skal nok acceptere dit valg med tiden. Det skal nok gå. Kontakt mødrehjælpen, find dem på google

Anmeld

14. november 2010

B&J

Hej.. først tillykke med du er blevet gravid

Men hvordan din mor vil tage det er vildt svært for nogle skal lige burge nogle måneder til af tænke det hele igennem andre fortryder det de har sagt ang. uddannelse osv... men tror måske du skulle komme med en buket blomster sætte dig ned og snakke stille og rolig om det og prøv af forstå hende også for du er jo hendes lille pige selv om man er 5 eller om man er 90 år ihihihi sådan er det altid...

håber hun tager det pænt eller med tiden..

Anmeld

14. november 2010

louise8723

Shibby skriver:

super..hvad tænker du ved den her

Eller den her

eller hvad med den her

En smily er sgu ikke bare en smily.

Eksemepl: Sikke en dejlig dag i dag

Hvad fatter du af den smily-at dagen var super? signalere smilyen det-for den er jo "bare" en smily?

TS,-Vær ærlig. Din mor skal nok acceptere dit valg med tiden. Det skal nok gå. Kontakt mødrehjælpen, find dem på google

Ihh super mange tak.. nu føler jeg mig ikke så dum mere..

altså hvem tror du at du er..

For mig er en smiley sq bare en smiley.. da folk alligevel har stor tendens til at misforstå skrevet tekst..

men hey..

en lille   for den  forklaring, som var lige til at  sig over..

Så vil jeg da håbe du er tilfreds.. og fortsat god aften

Anmeld

14. november 2010

Sabina92

Tøser drop at svar på hende indlæg ^^

- det kommer der alligevel intet godt ud af. 

nu vil jeg svare på det TS egentlig spurgt om!

Tillykke med den lille baby

Sæt dig ned og snak med din mor om det, selvom det er pisse svært skal det bare overståes. Det bliver ikke nemmere af at vente  held og lykke

Anmeld

14. november 2010

Noneother

Ehm ja. Jeg er godt nok 22 og betegner ikke mig selv som synderligt ung, men min mor var noget af en strid børste, som I DEN GRAD stod fast på sine holdninger.

Så jeg valgte en meget moden (YEAH!) aproach til tingene.

Jeg ventede til jeg var 16 uger henne, Så hun ikke kunne skrige abort! og en dag vi sad på et meget offentligt sted (hvor hun ikke kunne skabe en scene.) -og hun i øvrigt var lidt halvfuld, valgte jeg at dele nyheden med hende.
Hun tøede osse op efter et par måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.