Talent 2008....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2008

linemus

Hun havde lavet en sang om tabet af hendes 2-årige søn for 5 år siden. Og hun sang den rigtig flot, men alle var bare helt knuget af tristhed :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

heaven

linemus skriver:

Hun havde lavet en sang om tabet af hendes 2-årige søn for 5 år siden. Og hun sang den rigtig flot, men alle var bare helt knuget af tristhed :(

ja, kunne næsten regne ud, det var noget i den retning.... vildt at stille sig op og synge om noget så følelsesladet og privat - og så ovenikøbet på tv... men ja, som ivf ((?)) skrevt så er det jo nok en del af bearbejdelsen....

Jannie

Anmeld

15. august 2008

Tynen

Og så så man lige mig klikke ind på dr.dk, bare for at se hvad I snakker om :$

Afsnittet kan ses her:
http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm

Anmeld

15. august 2008

Tynen

FÅRK!!! Jeg tuder bare!! Først ved hende Maja på 8 - Hvor var hun da sød!! Og så ved hende den sidste deltager :'( Men hvad sker der for ham den gamle (Peter Aalbæk) Sådan en flab der tror han er Blachmann2 >(

Anmeld

15. august 2008

heaven

Tynen skriver:

Og så så man lige mig klikke ind på dr.dk, bare for at se hvad I snakker om :$

Afsnittet kan ses her:
http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm

puuuuha da!!! sørgelig.... og NEEEJ hvor har ham ålen ingen pli, "what so ever">(>(...... "ja, om din familie er udslettet, eller om du er multihandicappet....." hvad er det for noget at sige!!!! kvinden har mistet hendes barn!!!!! fy for den.....

men smukt sunget af hende, må man sige...

Jannie
.

Anmeld

15. august 2008

Tynen

Jeg synes fandme han er en klæg satan!
Han kan sgu godt pakke det lidt ind.
Jeg kunne godt lide Blachmann, men det skal altså ikke blive værre end det.

Men jeg kan dælme godt lide hende den kvindelige dommer - Synes sgu hun er fair nok :)

Ej, jeg er ikke meget for at indrømme det - men jeg synes sgu det er et godt show :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.