Talent 2008....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. august 2008

ivfmarie

Hva hulan er det dog for nogen sære dommere!??

Arhh, hende dullen pisser mig af - er hun ikke bare lidt for meget....?
Og Aalbæk-manden - mon ikke bare de har prøvet at finde en vrissen mand der kunne være stand-in for Blachman?

Marie - der hermed har bestemt mig for at følge statsministerfruen i stedet for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Tynen

NEEEEJ!!!!!
Jeg vidste ikke det var idag det startede!

Nå, jeg må tage genudsendelsen imorgen.
Var det ellers noget ved?

Intet kan dog hamle op med de gode gamle X-faktor-times...

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

Christ!! +o(

Arh ok, de to mænd der kunne "breakdance", de var satme gode, men resten var da noget hø!

Anmeld

15. august 2008

Tynen

Allerede da jeg så traileren for det, synes jeg det så lidt kryptisk ud.

Men for dælen - Det kan da umuligt være værre en det Amin Jensen show der ruller over skærmen nu mens fjernbetjeningen ligger alt for langt væk 8(

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Allerede da jeg så traileren for det, synes jeg det så lidt kryptisk ud.

Men for dælen - Det kan da umuligt være værre en det Amin Jensen show der ruller over skærmen nu mens fjernbetjeningen ligger alt for langt væk 8(

JO!!

Anmeld

15. august 2008

linemus

Jeg faldt lige i og så den sidste halvdel af programmet. Synes det var meget underholdende, men hold fast der var nogle mærkelige typer imellem. Synes dog også dommerpanelet ved første tanke osede af x-factor-dommerne-wanna-bees.

Line - der var totalt tudemarie ved den allersidste sang

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Uhhh ja... Jeg blev nødt til at tænke på alt muligt, og for guds skyld lade være med at lytte til teksten!
Det var da igså lidt "fejt" af hende at starte med at sige det!! Men flot og stærkt af hende at stå der og synge, men det er nok hendes måde at bearbejde tabet?

Marie - hvorfor sidder jeg her endnu!??

Anmeld

15. august 2008

linemus

Jeg var nu også glad for at jeg var alene hjemme lige der. Tænk at blive zoomet sådan ind på, fordi man bliver rørt over sådan en sang - hun (dommeren) var jo garanteret selv mor, så kan man jo ikke andet. Kasper plejer altid liiige at kigge hen på mig, når der sker noget sørgeligt i film/fjerner, for at se om jeg hyler - som om jeg gerne vil kigges på >(

Line - synes kun der kommer bla bla bla nu... tid til dyner?...

Anmeld

15. august 2008

ka li ja

haha ja der var jeg også tudemarie!! lol
og de der robot drenge var da for geniale!! fuck de havde TALENT!!! glæder mig til at se dem igen

ååhh må snart i seng. skal jobbe i morgen

Anmeld

15. august 2008

heaven

ivfmarie skriver:

linemus skriver:

Uhhh ja... Jeg blev nødt til at tænke på alt muligt, og for guds skyld lade være med at lytte til teksten!
Det var da igså lidt "fejt" af hende at starte med at sige det!! Men flot og stærkt af hende at stå der og synge, men det er nok hendes måde at bearbejde tabet?

Marie - hvorfor sidder jeg her endnu!??

ej, hva var det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.