Min søn hoster og hoster ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Sees. skriver:

.. Og astma-masken hjælper overhovedet ikke!
Hvad gør jeg??

min søn led af astmatisk bronkitis og hans maske virkede aldrig på ham, så han fik en pille i stedet for og en tre timer senere var han frisk igen... det er en mirakel pille min læge gav mig...hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Cris

Sees. skriver:

Jeg må indrømme at jeg også føler mig rimelig dum, og overvejer at tage derind alligevel .. Jeg er da ikke særlig tryg ved den her situation

Hvordan går det med ham?

Anmeld

13. november 2010

Skouboe

Nu har jeg ingen erfaring overhovedet med astma børn, så der må du hellere lytte de de kloge kvinder, der allerede har skrevet en masse.

Jeg ved til gengæld at noget af det bedste mod hoste til børn mellem 1 og 3 år er honning, så jeg ville nok prøve at give ham et par teskefulde opløst i en lille smule vand. Det hjælper måske ikke så meget, men hvis det hjælper lidt er har det jo også ret, og det skader ihvertfald ikke.

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1194967.ece

Anmeld

13. november 2010

klmf

Jeg ville også give mere anfaldsmedicin (2-4 pust, vente 20 minutter, 2-4 pust igen osv.) for det er akutbehandlingen og er det ikke blevet bedre på 3-4 timer med det, så ring til vagtlægen igen - eller mød op på skadestuen, hvis I slet ikke kan styre det! Det er ikke den 'korrekte' vej, men står man der med et lille barn midt om natten med vejrtrækningsbesvær skal de alligevel være ualmindeligt nedrige for at afvise jer...

God bedring med puslingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.