Min søn hoster og hoster ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Sees

.. Og astma-masken hjælper overhovedet ikke!
Hvad gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

quar20

Kan han få luft?

Anmeld

12. november 2010

quar20

Altså kæmper han for at trække vejret hver eneste gang?

Anmeld

12. november 2010

Sees

quar20 skriver:

Kan han få luft?

Han sover en halv time, og så vågner han og HOOOOOOSTER sig blå i hovedet, og er så ked af det, og hiver efter vejret, og så falder han i søvn igen, af ren udmattelse tror jeg.

Anmeld

12. november 2010

quar20

Sees. skriver:

Han sover en halv time, og så vågner han og HOOOOOOSTER sig blå i hovedet, og er så ked af det, og hiver efter vejret, og så falder han i søvn igen, af ren udmattelse tror jeg.

Så skal du ringe til lægevagten nu når du også skriver at han har astma spray...!! Og når han ikke virker, så blir du nok henvist til børneafd. som så giver noget stærkere medicin..!!! Den der damp agtige spray..!!

Så ring derop med det samme...!! Har selv en søn med astmatisk bronkitis og vi har oplevet det VÆRSTE hvor vi vågnede om natten ved at han hostede sig blå, og ku slet ikke få luft, og det var rigtig slemt og vi var indalgt 7 dage..!!

Så ring for pokker..!!

Anmeld

12. november 2010

quar20

Sees. skriver:

Og det er ikke for at gøre dig bange - men det kan altså ske, og når du fortæller mig hans reaktion på det hosteri, så skal i altså ringe med det samme uden at tøve..!! Vi fik at vide vi nemt ku ha mistet Tino hvis vi ikke havde reageret med det samme..!!

Hans startede ved at han havde en lungebetændelse, og vi så dagene an, indtil den nat

Anmeld

12. november 2010

Sees

quar20 skriver:

Så skal du ringe til lægevagten nu når du også skriver at han har astma spray...!! Og når han ikke virker, så blir du nok henvist til børneafd. som så giver noget stærkere medicin..!!! Den der damp agtige spray..!!

Så ring derop med det samme...!! Har selv en søn med astmatisk bronkitis og vi har oplevet det VÆRSTE hvor vi vågnede om natten ved at han hostede sig blå, og ku slet ikke få luft, og det var rigtig slemt og vi var indalgt 7 dage..!!

Så ring for pokker..!!

Vil de tage en seriøs når han jo hverken har feber eller noget?

Anmeld

12. november 2010

Mira0911

Sees. skriver:

.. Og astma-masken hjælper overhovedet ikke!
Hvad gør jeg??

Synes du skal ringe til vagtlægen... Synes bare ikke de er til meget hjælp... 

Anmeld

12. november 2010

quar20

Sees. skriver:

Vil de tage en seriøs når han jo hverken har feber eller noget?

ja det SKAL de... han er astma barn, og når han kæmper med at få vejret og hoster sig blålig i hovedet, så skal du ikke være i tvivl om at de tager det seriøst..!!  og det er faktisk deres pligt at gøre det - DET VED JEG...!!

Den første lægevagt ville ikke se Tino, så vi ringede efter 112 - men det ville gå hurtigere hvis vi selv kørte ambulancekørsel så det gjorde vi så..!!

Så ring for pokker.. tøv ikke

Anmeld

12. november 2010

Cris

quar20 skriver:

Og det er ikke for at gøre dig bange - men det kan altså ske, og når du fortæller mig hans reaktion på det hosteri, så skal i altså ringe med det samme uden at tøve..!! Vi fik at vide vi nemt ku ha mistet Tino hvis vi ikke havde reageret med det samme..!!

Hans startede ved at han havde en lungebetændelse, og vi så dagene an, indtil den nat

Jeg ville også sige det samme. Og hvis de ikke vil se din søn indtil i morgen tidligt, ville jeg sove sammen med ham eller holde mig vågnen for at hjælpe ham og så ud af døren kl05 eller 06, så de kan se på ham. Det ville jeg gøre, for man kan se, at han kæmper for at få vejret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.