DP spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2008

heaven

Anonym skriver:

Problemet er lidt at hun er i legestue med 2-3 andre DP en gang eller 2 om ugen. Og det er sammen med den alm. DP min datter er i.

Og hun mødes også med min farmor (hun er DP) i en legestue en gang om ugen. Og jeg har bare ikke lyst til at få det der rygte med at jeg henter min datter kl. 1 minut i luk, hver dag, for det passer jo ikke, men hvis hun ser sig sur på mig??

Det er da godt der kun er 6 dage tilbage dernede for hun irriterer mig allerede.

jeg ved godt man bare skal sige det i stedet for at lade som ingenting, men hernede kender alle hinanden og får hurtigt stablet nogle rygter på benene.

prøver lige igen - du har pasning til kl 16, sådan er det.. og hvis du er ude af døren½

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Anonym trådstarter

hvad ville du sige heaven ?? der mangler vist noget.

Anmeld

14. august 2008

sbs78

Hej
Hvad tid lukker din alm dp?? For når børnene er i gæste dp skal hun følge de åbningstider som de er vant til at have. Så hvis din dp lukker kl16.30, ja så har du ret til først at hendet dit barn kl 16.30.
Det der med at hun skal bruge 15 min til at rydde op, den går ikke. dit barn skal bare være ude af døren når hun lukker.

Anmeld

14. august 2008

heaven

Anonym skriver:

hvad ville du sige heaven ?? der mangler vist noget.

hehe, ved ikke lige hvor det blev af(?)(?) tror Lasse har været på spil - nu må jeg se om jeg kan huske hvad jeg skrev:D

nå, det jeg ville sige var: Hun har altså åbent til 16 - at du henter 15.58, ja det skal være hende ligegyldigt - bare du er ude kl 16.... du burde da starte et rygte om at hun ikke vil have børn de sidste 15 min af åbningstiden, hvis nogen skal starte et rygte om nogen:P

Ej, synes du skal sige det til hende på en pæn måde.... hun må altså tage ungerne med til oprydning - hvilket kun er naturlig i mine øjne;)

Jannie

Anmeld

14. august 2008

ka li ja

her i byen er det nget med at gæstedagplejen skal holde åben for dit barn, lige så længe som jeres alm dp plejer.
så hvis vores blir passet i gæste dp, så er det vores almindelige lukke tider der passer.
mon det er sådan hos jer også???

og ja, du skal bare være ude af døren hos hende inden kl 16, hvis hun lukker kl 16. så hvis du mener du kan gøre det på 5 min, så er det det du skal bruge:)

Anmeld

14. august 2008

heaven

ka li ja skriver:

her i byen er det nget med at gæstedagplejen skal holde åben for dit barn, lige så længe som jeres alm dp plejer.
så hvis vores blir passet i gæste dp, så er det vores almindelige lukke tider der passer.
mon det er sådan hos jer også???

og ja, du skal bare være ude af døren hos hende inden kl 16, hvis hun lukker kl 16. så hvis du mener du kan gøre det på 5 min, så er det det du skal bruge:)

sådan er det alle steder..... det er jeg næsten 100 på;)

Jannie

Anmeld

14. august 2008

Anonym trådstarter

Tak for jeres hjælp.

Jeg tænker på om det kan have betydning at de har skrevet et tidspunkt i papirerne der blev lavet til kontaktmødet, som nu er anerledes for os?

men hun burde vel alligevel ikke sige 16, men 15,45 fordi jeg skal rydde op inden jeg har fri kl 16.

Anmeld

14. august 2008

heaven

Anonym skriver:

Tak for jeres hjælp.

Jeg tænker på om det kan have betydning at de har skrevet et tidspunkt i papirerne der blev lavet til kontaktmødet, som nu er anerledes for os?

men hun burde vel alligevel ikke sige 16, men 15,45 fordi jeg skal rydde op inden jeg har fri kl 16.

neeeej det burde hun bestemt ikke.... synes du skal sige det til hende på en pæn måde... er enig med loggi længere oppe.... få det sagt.

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.