DP spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. august 2008

Anonym trådstarter

Min datter er i øjeblikket i gæste-DP og det går i og for sig godt nok, men jeg har så lige ringet for at høre hvad tid hun lukker idag, for vi plejer altid at hente tidligt når vi har muligheden. Men idag er så lidt anerledes. Hun siger så at hun lukker kl 16 men at hun skal hentes senest kl 15.45 så hun kan nå at rydde op til kl 16 når hun har fri. Er det normalt eller er det bare mig der synes det virker sådan lidt... ja jeg kan ikke finde ordet. Men hvis hun lukker kl 16 burde absolut sidste afhentning ske senest kl 16.

Altså forstår i hvad jeg mener :D

håber i kan hjælpe mig lidt med erfaring fra jeres DP og hvad der er af regler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Susan1978

Vores DP har det også sådan at det skal ikke ske 5 min over 17(hvor hun lukker) og heller ik kl 17. Men senest 1655, for der går hurtigt 5 min med at få at vide hvad der er sket i løbet af dagen og hvis den blir over 17 så skal hun skrive overtid på..

men den der med at rydde op, har jeg aldrig hørt..

Susan

Anmeld

14. august 2008

Anonym trådstarter

Nej altså jeg kunne forstå hvis hun sagde 5 min før, af samme årsag som du nævner, men 15 min til at rydde op?

Anmeld

14. august 2008

linemus

Det har jeg godt nok heller aldrig hørt før. Hvis dagpleje lukker kl.16, så skal barnet være ude kl.16, dvs. man skal være der lidt før, så man kan nå at pakke barn m.m. sammen. Det andet lyder helt åndssvagt - så må hun da rydde lidt op sammen med børnene.

Knus Line

Anmeld

14. august 2008

Anonym trådstarter

Ja jeg fatter det heller ikke for når jeg så kommer derned så er der ryddet op. Det har der været de sidste 4 dage. Altså alle de dage hun har været der.

Anmeld

14. august 2008

Joan ( Smallie )

Ha jeg heller aldrig hørt før og vil sige her er det sådan ar hvis i er i gæstedagpleje så følger dagplejemor de tider den nomale dp mor har. For de kan ikke bare lave om på tider så den ene uge skal du hente seneste kl 16.30 og så kommer i gæste dp og så er det kl 15 han/hun seneste skal være hentet.

Ved ikke om du helt forstod det.:$

Joan

Anmeld

14. august 2008

Anja

I vores kommune hedder det sig, at man bare skal være ude af døren med barnet kl luk ..... har aldrig hørt det med oprydning !! Det lyder for mig som noget hun selv har fundet på ....

Anmeld

14. august 2008

heaven

linemus skriver:

Det har jeg godt nok heller aldrig hørt før. Hvis dagpleje lukker kl.16, så skal barnet være ude kl.16, dvs. man skal være der lidt før, så man kan nå at pakke barn m.m. sammen. Det andet lyder helt åndssvagt - så må hun da rydde lidt op sammen med børnene.

Knus Line

lige præcis.... man skal være ude med barn og pakkenilliker kl "luk".... hvad hulen er da det for noget fis, der er da noget hun selv har opstampet..... hun må sgu rydde op med børnene inden......

hvis det var mig, kunne jeg nok godt finde på at lade et par bemærkninger falde, tsk tsk...

Jannie

Anmeld

14. august 2008

Loggidut

når hun lukker klokken 16, har du pasning til klokken 16, hvis jeg var dig, ville jeg nok sige til hende, at du har brug for pasning til klokken 16, og du gerne vil have hvad du betaler for...eller sig til hende at du nok er nød til at snakke med pædagogen, for at få en anden gæstedpér, da hendes lukketid ikke kan fungere for jer, jeg vil love dig for der kommer andre boller på suppen så!

Anmeld

14. august 2008

Anonym trådstarter

Problemet er lidt at hun er i legestue med 2-3 andre DP en gang eller 2 om ugen. Og det er sammen med den alm. DP min datter er i.

Og hun mødes også med min farmor (hun er DP) i en legestue en gang om ugen. Og jeg har bare ikke lyst til at få det der rygte med at jeg henter min datter kl. 1 minut i luk, hver dag, for det passer jo ikke, men hvis hun ser sig sur på mig??

Det er da godt der kun er 6 dage tilbage dernede for hun irriterer mig allerede.

jeg ved godt man bare skal sige det i stedet for at lade som ingenting, men hernede kender alle hinanden og får hurtigt stablet nogle rygter på benene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.