Katvig lagersalg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. november 2010

Lillefe

Tanja84 skriver:

Jeg fandt en del lækkert til prinsessen, men det er desværre begrænset med drengetøj.

Ved dog ikke helt ikke med de små str.

Var derinde med Malene 84 og i str. 80 til drengene var der kun 10 forskellige ting at vælge i mellem

ok så tror jeg at jeg dropper det.. :9 det er sjov sådan er det som regel med pige tøj det er fordi det er meget lettere at lave nogle nye ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Malonde1985

Åh vil da prøve at ta derind lørdag d. 27 så  man kan jo altid kigge!

Anmeld

11. november 2010

lisbethita

businesstigger skriver:

Nogen der har erfaring med om det er det det værd at melde sig ind i Børn i  Byen for at få adgang en dag før?

Altså jeg syntes det har været spild af penge, men jeg bor heller ikke i KBH. Det er alligevel mange penge. Tror måske man får ok ud af det, hvis man bor i kbh?? 

Anmeld

11. november 2010

Tanja84

Perl skriver:

ok så tror jeg at jeg dropper det.. :9 det er sjov sådan er det som regel med pige tøj det er fordi det er meget lettere at lave nogle nye ting

Øv, hvor ærgeligt

Normlat går jeg ofte rundt og ærgrer mig over jeg ikke har en dreng, da jeg ofte synes man kan få så meget sødt drengetøj, hvor pigemodellen bare ikke er det samme.... men sådan er det nok altid

Anmeld

11. november 2010

Lillefe

Tanja84 skriver:

Øv, hvor ærgeligt

Normlat går jeg ofte rundt og ærgrer mig over jeg ikke har en dreng, da jeg ofte synes man kan få så meget sødt drengetøj, hvor pigemodellen bare ikke er det samme.... men sådan er det nok altid

hehe :9 ja men det er meget rart at vide det med drengetøjet.. for så tager jeg ikke derind og føler jeg har spildt min tid.. syntes min datter har rigeligt af tøj.. og hende køber jeg mere pompdelux tøj til. Der er jeg mere til de rigtige stærke farve til min lille søn.. også fordi at det altid er lettere at finde smart pigetøj end drengetøj..

Anmeld

11. november 2010

Loa

Malene84 skriver:

præææææcis honey... jeg har børn i byen medlem... hvis du er frisk kan du komme med på VIP dagen?

*jaloux*

Anmeld

11. november 2010

Malene84

Loa skriver:

*jaloux*

jamen søøøøøde... sig da til... så kan jeg da kigge, hvis det er det?!

Anmeld

12. november 2010

Loa

Malene84 skriver:

jamen søøøøøde... sig da til... så kan jeg da kigge, hvis det er det?!

Taaaaaaaaaaak

Hvis i tager derind om fredagen må i da i hvert fald meget gerne sige om der er noget at komme efter..... Kan bare først lørdag midt på dagen.... Og sidst jeg kom på 2 dagen til Katvig, var ALT baby tingene bare revet væk, det var helt vildt.....

Anmeld

12. november 2010

Malene84

Loa skriver:

Taaaaaaaaaaak

Hvis i tager derind om fredagen må i da i hvert fald meget gerne sige om der er noget at komme efter..... Kan bare først lørdag midt på dagen.... Og sidst jeg kom på 2 dagen til Katvig, var ALT baby tingene bare revet væk, det var helt vildt.....

TRO MIG... vi er der fredag  gik jo forgæves til MOLO... så nu skal jeg have noget tøj med hjem

Anmeld

12. november 2010

Loa

Malene84 skriver:

TRO MIG... vi er der fredag  gik jo forgæves til MOLO... så nu skal jeg have noget tøj med hjem

Ha ha  Så se endelig gerne om der er pigetøj i 68-70

Lagde du mærke til om der var noget af det til Molo egentlig? Mere om det kan betale sig at tage dertil lørdag.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.