Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katvig inviterer til VIP lagersalg for Børn i byen klubmedlemmer fredag d. 26/11 kl. 10-20 (VIP lagersalg for Børn i byen klubmedlemmer) og til lagersalg for alle d. 27/11 og d. 28/11, begge dage kl. 10-17.Der vil være rester fra tidligere kollektioner, og der tages forbehold for begrænset udbud af størrelser og styles ... . Adresse: Langebrogade 6F (i kælderen under 6E) 1411 København K 500m fra Christianshavns Metro , "text_exposed"">Vis mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ØV hvem der bare boede i kbh.
cecilie1984 skriver: ØV hvem der bare boede i kbh.
Ja, og især til Katvig - det er et virkelig godt lagersalg
Nogen der har erfaring med om det er det det værd at melde sig ind i Børn i Byen for at få adgang en dag før?
businesstigger skriver: Nogen der har erfaring med om det er det det værd at melde sig ind i Børn i Byen for at få adgang en dag før?
Det er vel bare en dag før de må komme... hvad koster det kan det betale sig... de gange jeg har været det i Århus var der masser men ved da ikke om de var der dagen før...
Majbritt
Jeg var til VIP sidste gang, og jeg fik rigtigt mange lækre ting, men min kollega var om søndagen, fik også en masse lækre ting og skulle ikke stå i kø - jeg stod i kø i laaaang tid i regnvejr.
twinboys skriver: Det er vel bare en dag før de må komme... hvad koster det kan det betale sig... de gange jeg har været det i Århus var der masser men ved da ikke om de var der dagen før... Majbritt
et medlemskab koster 395 kr for et år og det giver bla. vip adgang til min 10 lagersalg. I Katvigs tilfælde er det dagen før alle andre man kan kaste sig over varene.
Det er 3 år siden jeg har været til Katvig lagersalg så derfor tænkte jeg bare om det var en fordel at komme dagen før fordi de fede ting røg der, eller der (som jeg har oplevet med andre mærker fx) ikke er meget drenge tøj i forhold til pigetøj og det måske derfor også var en god ide at være der en dag før resten....
businesstigger skriver: et medlemskab koster 395 kr for et år og det giver bla. vip adgang til min 10 lagersalg. I Katvigs tilfælde er det dagen før alle andre man kan kaste sig over varene. Det er 3 år siden jeg har været til Katvig lagersalg så derfor tænkte jeg bare om det var en fordel at komme dagen før fordi de fede ting røg der, eller der (som jeg har oplevet med andre mærker fx) ikke er meget drenge tøj i forhold til pigetøj og det måske derfor også var en god ide at være der en dag før resten....
Jeg synes faktisk der har været en del drengetøj de gange jeg har været der - jeg har da fået købt stort set ligemeget til begge unger
Ejjj det vil jeg ikke betale jeg snupper det der er...og det jeg kan bruge... de fylder tit op ...
Jeg synes, de skal rykke alle de lagersalg vest for Storebæltsbroen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128