Katvig lagersalg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.265 visninger
57 svar
0 synes godt om
10. november 2010

ekzunz

Katvig inviterer til VIP lagersalg for Børn i byen klubmedlemmer fredag d. 26/11 kl. 10-20 (VIP lagersalg for Børn i byen klubmedlemmer) og til lagersalg for alle d. 27/11 og d. 28/11, begge dage kl. 10-17.

Der vil være rester fra tidligere kollektioner, og der tages forbehold for begrænset udbud af størrelser og styles ... .

Adresse:
Langebrogade 6F (i kælderen under 6E)
1411 København K
500m fra Christianshavns Metro
, "text_exposed"">Vis mere

26. november 2010 kl. 10:00
Langebrogade 6F, kld., København, Denmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

cecilie1984

ØV hvem der bare boede i kbh.

Anmeld

10. november 2010

ekzunz

cecilie1984 skriver:

ØV hvem der bare boede i kbh.

Ja, og især til Katvig - det er et virkelig godt lagersalg

Anmeld

10. november 2010

businesstigger

Nogen der har erfaring med om det er det det værd at melde sig ind i Børn i  Byen for at få adgang en dag før?

Anmeld

10. november 2010

twinboys

businesstigger skriver:

Nogen der har erfaring med om det er det det værd at melde sig ind i Børn i  Byen for at få adgang en dag før?

Det er vel bare en dag før de må komme... hvad koster det kan det betale sig... de gange jeg har været det i Århus var der masser men ved da ikke om de var der dagen før...

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

ekzunz

businesstigger skriver:

Jeg var til VIP sidste gang, og jeg fik rigtigt mange lækre ting, men min kollega var om søndagen, fik også en masse lækre ting og skulle ikke stå i kø - jeg stod i kø i laaaang tid i regnvejr.

Anmeld

10. november 2010

businesstigger

twinboys skriver:

Det er vel bare en dag før de må komme... hvad koster det kan det betale sig... de gange jeg har været det i Århus var der masser men ved da ikke om de var der dagen før...

Majbritt

et medlemskab koster 395 kr for et år og det giver bla. vip adgang til min 10 lagersalg. I Katvigs tilfælde er det dagen før alle andre man kan kaste sig over varene.

Det er 3 år siden jeg har været til Katvig lagersalg så derfor tænkte jeg bare om det var en fordel at komme dagen før fordi de fede ting røg der, eller der (som jeg har oplevet med andre mærker fx) ikke er meget drenge tøj i forhold til pigetøj og det måske derfor også var en god ide at være der en dag før resten....

Anmeld

10. november 2010

ekzunz

businesstigger skriver:

et medlemskab koster 395 kr for et år og det giver bla. vip adgang til min 10 lagersalg. I Katvigs tilfælde er det dagen før alle andre man kan kaste sig over varene.

Det er 3 år siden jeg har været til Katvig lagersalg så derfor tænkte jeg bare om det var en fordel at komme dagen før fordi de fede ting røg der, eller der (som jeg har oplevet med andre mærker fx) ikke er meget drenge tøj i forhold til pigetøj og det måske derfor også var en god ide at være der en dag før resten....

Jeg synes faktisk der har været en del drengetøj de gange jeg har været der - jeg har da fået købt stort set ligemeget til begge unger

Anmeld

10. november 2010

twinboys

businesstigger skriver:

Ejjj det vil jeg ikke betale jeg snupper det der er...og det jeg kan bruge... de fylder tit op ...

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Majbritt

Jeg synes, de skal rykke alle de lagersalg vest for Storebæltsbroen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.