Katvig lagersalg:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. november 2010

spj

Er der nogen der ved om der også er sengetøj op katvigs lagersalg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Til info: Sidst kostede 3 dele "bomuld" 200 kr. - dvs. langærmet og kortærmet t-shirt, heldragter (mener jeg), kjoler med lange og korteærmer.

Velour kostede 400 kr. for 3 dele, dvs. kjoler, joggingbukser, lynlåstrøjer osv.

Og så er der selvfølgelig en masse andet som koster noget forskelligt, men det kan jeg ikke huske.

Jeg regnede ud sidst at jeg havde købt varer for 3.800 kr. i butikspris og jeg betalte kr. 1200 (incl. en vinterjakke)

Damn! Det er jo vildt billigt ift. Molo Jeg må have en til at shoppe for mig...

Anmeld

10. november 2010

Malene84

businesstigger skriver:

Ok jamen det var da gode nyheder - jeg har som sagt ikke været til Katvigs i nogle år men har oplevet til andre mærker at der ikke var meget til drenge og man derfor nemt risikerede at gå forgæves hvis man ikke var der fra start af.

er kommet hjem fra MOLO lagersalg i dag - og aldrig har jeg været så skuffet F*** en gang møg. Der var ti bunker i str. 80 dreng, og det var af 10 forskellige ting og det var så det  spild af tid

Anmeld

10. november 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Weeee sikke en dejlig nyhed, men bliver da en dyr måned

Netop kommet hjem fra Molo lagersalg, og nu med Katvig lagersalg i vente om 2 uger

præææææcis honey... jeg har børn i byen medlem... hvis du er frisk kan du komme med på VIP dagen?

Anmeld

10. november 2010

ekzunz

spj skriver:

Er der nogen der ved om der også er sengetøj op katvigs lagersalg?

Der er vist noget - ikke at jeg har været hurtig nok nogle af gangene. Det forsvinder lynhurtigt. Men jeg tror nok at de har sat en grænse på hvor mange sæt man må købe pr. pers. - eller var det småfolk??

Der er også overtøj, gummistøvler, rygsække osv osv

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

er kommet hjem fra MOLO lagersalg i dag - og aldrig har jeg været så skuffet F*** en gang møg. Der var ti bunker i str. 80 dreng, og det var af 10 forskellige ting og det var så det  spild af tid

Sikke da noget møg!

Anmeld

10. november 2010

spj

Znuzke skriver:

Der er vist noget - ikke at jeg har været hurtig nok nogle af gangene. Det forsvinder lynhurtigt. Men jeg tror nok at de har sat en grænse på hvor mange sæt man må købe pr. pers. - eller var det småfolk??

Der er også overtøj, gummistøvler, rygsække osv osv

Hmm, det lyder ikke som om, at jeg skal gøre mig nogen forhåbninger. Vil bare så gerne have det lilla til min datter.

Anmeld

10. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

præææææcis honey... jeg har børn i byen medlem... hvis du er frisk kan du komme med på VIP dagen?

Uuuhhh MEGET gerne

Har allerede lagt det i min kalender.

Men det kan godt gå hen og blive dyrt hvis vi skal mødes, på denne måde hver gang

Anmeld

10. november 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Er det seriøst? Vil vildt gerne have en masse nu hvor ingen vil købe med fra Molo

Selvfølgelig søster...

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Selvfølgelig søster...

Køber du så med til mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.