Tager du sol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Jeg har svaret nej, da jeg ikke vil udsætte min krop for det.

samme her. har ikke taget sol i 6 mdr er det nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Valle81

Nallz skriver:

Hvor mange af jer herinde tager sol, og hvor tit tager i det?
Begrund gerne hvorfor du tager/ikke tager sol.

Selv tager jeg sol 1-2 gange om ugen.

Nej, har ikke været i solarie siden jeg blev gravid med Asta og det er over 7 år siden:0)

Anmeld

10. november 2010

Faith

Da jeg var yngre tog jeg sol flere gange ugentligt, men har ikke været nær et solcenter i flere år nu.

Arbejder på en kræftafdeling og faktum er at modermærkekræft er en af de mest aggressive og lumske former for kræft.

Synes man skylder sig selv og sine børn at passe på sig selv. Det er ikke alt vi selv er herre over, men lige nøjagtig det kan vi da selv have indflydelse på.

Anmeld

10. november 2010

DLM

Baagøe skriver:

Jeg har svaret nej, da jeg ikke vil udsætte min krop for det.

Anmeld

10. november 2010

AnneBJ

Jeg har ikke stemt.. Har ikke været i sol mens jeg har været gravid - altså solarium. Jeg er normalt så lys i huden, at når jeg skal sydpå så hopper jeg i solarium 1-2 gange i ugen op til (tager 4-5 min. pr. gang) for ikke at blive skoldet på ferien.

Jeg dur ikke til at opholde mig i skyggen, heller ikke herhjemme i DK.. Som en anden her i tråden, har flere hudlæger også opfordret mig til at tage sol engang imellem, især i vinterhalvåret, fordi min hud har godt af det (alt er relativt, det ved jeg godt) Det hjælper rigtig meget når jeg gør det, men i år får jeg det ikke gjort. Får altid klaus inde i sådan et solarium, så tør slet ikke tænke på at ligge derinde med mave på også

Mht. kræft; jo, jeg tænker da over det, men omvendt så har jeg en farmor rendende som nærmest aldrig er i sol, heller ikke den almindelige - hun kan ikke fordrage det! og alligevel har hun haft både hudkræft og en anden type som jeg ikke husker... Altså selvfølgelig har det noget at sige, men jeg mener også at "alt" så kan blive farligt...!

Anmeld

10. november 2010

JulieE

Et klart nej herfra! Jeg har ikke lyst til udsætte mig selv for den risiko

Anmeld

10. november 2010

TbCp

Zafir skriver:

Absolut nix

Jeg har prøvedt det én gang... For det første får jeg klaus af det og for det andet, syns jeg det er TÅBELIGT, når det er sundhedsskadeligt og hvis jeg endelig skulle bruge 2x30 min om ugen på noget velvære, ville jeg hellere svømme

Hah jeg får også total klaus af det... turde ikke trække "låget" helt ned i frygt for at jeg ikke kunne komme ud igen

Forøvrigt har jeg svaret NEJ!... tror jeg har taget sol 5 gange i hele mit liv....

Anmeld

10. november 2010

AA10

tog de hver 2 dag før jeg blev gravid... men nu hvor jeg er gravid tager jeg det ikke....

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

samme her. har ikke taget sol i 6 mdr er det nu  

Jeg tager kun sol under åben himmel

Anmeld

10. november 2010

Maise

Har altid ment at sol er noget unge mennesker der gerne vil have hudkræft tager. Jeg er blevet gammel. synes også push up er noget man tager på hvis man vil have sexuel opmærksomhed på den klamme måde og har dårlig selvtillid, og sådan har jeg så mange skøre meninger om tilværelsen, men ja man er da pæn når man er brun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.