Jeg har ikke stemt.. Har ikke været i sol mens jeg har været gravid - altså solarium. Jeg er normalt så lys i huden, at når jeg skal sydpå så hopper jeg i solarium 1-2 gange i ugen op til (tager 4-5 min. pr. gang) for ikke at blive skoldet på ferien.
Jeg dur ikke til at opholde mig i skyggen, heller ikke herhjemme i DK.. Som en anden her i tråden, har flere hudlæger også opfordret mig til at tage sol engang imellem, især i vinterhalvåret, fordi min hud har godt af det (alt er relativt, det ved jeg godt) Det hjælper rigtig meget når jeg gør det, men i år får jeg det ikke gjort. Får altid klaus inde i sådan et solarium, så tør slet ikke tænke på at ligge derinde med mave på også 
Mht. kræft; jo, jeg tænker da over det, men omvendt så har jeg en farmor rendende som nærmest aldrig er i sol, heller ikke den almindelige - hun kan ikke fordrage det! og alligevel har hun haft både hudkræft og en anden type som jeg ikke husker... Altså selvfølgelig har det noget at sige, men jeg mener også at "alt" så kan blive farligt...!
Anmeld