Tager du sol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

karina1980

absolut ikke, jeg synes det super uhygiejnisk at ligge derinde i andres sved og fedt og oveni er det så super skadeligt for huden og øger risikoen for modermærkekræft betydeligt.

nææ så hellere gå stolt rundt og være en blegfis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

SoffiLine

karina1980 skriver:

absolut ikke, jeg synes det super uhygiejnisk at ligge derinde i andres sved og fedt og oveni er det så super skadeligt for huden og øger risikoen for modermærkekræft betydeligt.

nææ så hellere gå stolt rundt og være en blegfis

Man vælger jo selv om man vil ligge i andres sved, ELLER om man vil gøre det rent Hvilket de fleste forhåbentlig gør inden de lægger sig der efter en anden har lagt der

Anmeld

10. november 2010

L.J.L

Nej! Ikke om jeg vil risikere mit liv for at se brun ud, og fatter ikke at man tør! Samme princip som med rygning;

Man ved det er dødsens farligt, men man gør det alligevel...

Og så synes jeg slet ikke det er pænt! Det ser bare så unaturligt og grimt ud når man ser en person her i vinterkulden fuldstændig negerbrun!

Anmeld

10. november 2010

Dorthe1986

linselouise skriver:

Nej! Ikke om jeg vil risikere mit liv for at se brun ud, og fatter ikke at man tør! Samme princip som med rygning;

Man ved det er dødsens farligt, men man gør det alligevel...

Og så synes jeg slet ikke det er pænt! Det ser bare så unaturligt og grimt ud når man ser en person her i vinterkulden fuldstændig negerbrun!

Kunne bare ikke være mere enig

Anmeld

10. november 2010

BechHannibal

Jeg har stemt nej.

I mine yngre dage gik jeg aalt for meget i sol. Jeg stoppede med det for et par år siden. Tror bare det var fornuften i mig som sagde stop.

Mest fordi jeg ikke tror på at ens hud har godt af det!
Ar osv. bliver hvide, man for pigment fejl, det ældner huden og forværre bumser.

Og så har jeg selvf. heller ikke lyst til at lege med skæbnen, når man nu kender den store risiko for hudkraft.

Jeg ville ønske jeg aldrig havde taget sol.

Så synes jeg også bare at den lyse hud er meget mere forfriskende, sund og ung at se på

Anmeld

10. november 2010

CA

Hold da op 1 - flere gange i ugen er meget. Troede slet ikke der var nogen der gik så meget i sol... Jeg gør det en gang i mellem, men har slet ikke været afsted siden lige før mit bryllup i April Så det er ikke noget fast her, og ikke noget der blir til særig meget. Synes ikke jeg vil kalde på kræften ved at ligge derinde og stege... Og nej tak til læderhud - griiimt! Så hellere være bleg

Anmeld

10. november 2010

betiinsen

Der er ingen tvivl om det ikke er sundt.. også derfor jeg ikke gør det særlig ofte når jeg er gravid. Jeg har været to gange på 3 mdr. Men det skader ikke barnet, dog kan man selv få hudkræft og nogle pigmenter.. Men ja der er risikoer ved meget

Jeg har en lidt anden holdning og acceptere helt sikkert også jeres. men tænker at rygning, alokohol og  meget overvægt, hårfarvning osv. skader virkeligt også på mange måder, så det kommer an på hvad man priotere i sin hverdag.

Anmeld

10. november 2010

maria_wlt

Nej ikke mere.. Ingen jeg blev gravid tog jeg sol 1 gang om ugen. 

Anmeld

10. november 2010

Mette-Marie

Vi har haft to tilfælde af modermærkekræft i min familie, begge to døde desværre. Det er en frygtelig og meget lumsk sygdom.

Jeg har selv taget meget sol, både naturlig og solarie og fortryder virkelig. Jeg går til årlig kontrol på Bispebjerg Hospital.

Anmeld

10. november 2010

Dinna88

Jeg har stemt nej.

I mine yngre dage gik jeg aalt for meget i sol. Jeg stoppede med det for et par år siden. Tror bare det var fornuften i mig som sagde stop.

Mest fordi jeg ikke tror på at ens hud har godt af det!
Ar osv. bliver hvide, man for pigment fejl, det ældner huden og forværre bumser.

Og så har jeg selvf. heller ikke lyst til at lege med skæbnen, når man nu kender den store risiko for hudkraft.

Jeg ville ønske jeg aldrig havde taget sol.

Så synes jeg også bare at den lyse hud er meget mere forfriskende, sund og ung at se på

Jeg fik at vide at min læge at jeg skulle prøve det mod den milde form for akne jeg havde fordi det udtørrer bumserne? 

Men jeg har stemt nej, for jeg tager bestemt ikke sol. Især ikke fordi jeg har planer om at udsmykke min krop med flere tatoveringer. Og de bliver SÅ SÅ SÅ grimme af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.