Tager du sol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager du sol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.767 visninger
52 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Nalle

Hvor mange af jer herinde tager sol, og hvor tit tager i det?
Begrund gerne hvorfor du tager/ikke tager sol.

Selv tager jeg sol 1-2 gange om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

SoffiLine

Jeg har stemt at jeg tager sol 1 til 2 gange i ugen! Er gravid og vil ikke gøre det for meget. Før jeg blev gravid kunne jeg nemt ta sol 4 gange i ugen

Anmeld

10. november 2010

betiinsen

normalt tager jeg sol 1 til 2 gange i ugen, men efter jeg er blevet gravid tager jeg måske 2 gange i måneden.. min farve holder ret godt, så behøver ikke så tit

Anmeld

10. november 2010

Nalle

SoffiLine skriver:

Jeg har stemt at jeg tager sol 1 til 2 gange i ugen! Er gravid og vil ikke gøre det for meget. Før jeg blev gravid kunne jeg nemt ta sol 4 gange i ugen

Okay, jo ældre jeg bliver jo mere panisk bliver jeg bare for at øge risikoen for modermærke kræft

Anmeld

10. november 2010

Nalle

betiinsen skriver:

normalt tager jeg sol 1 til 2 gange i ugen, men efter jeg er blevet gravid tager jeg måske 2 gange i måneden.. min farve holder ret godt, så behøver ikke så tit

Det var også det jeg tog da jeg var gravid, nogle måneder gjorder jeg slet ikke, men jeg var også højgravid i sommers

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Jeg har svaret nej, da jeg ikke vil udsætte min krop for det.

Anmeld

10. november 2010

A&F

Jeg tager ikke sol og heller ikke almindelig sol, og vil aldrig finde på det. Vil ikke risikere at skade min krop og ende med at få modermærke kræft. Og jeg vil heller ikke ende med læderhud, når jeg bliver ældre. Har set mange med det. og nøj, hvor er det forfærdeligt at se sådan ud i huden.

Anmeld

10. november 2010

SoffiLine

Nallz skriver:

Okay, jo ældre jeg bliver jo mere panisk bliver jeg bare for at øge risikoen for modermærke kræft

Det samme her, så det blir allermax til to gange i ugen

Anmeld

10. november 2010

Dorthe1986

Jeg kunne aldrig drømme om at udsætte min krop for det, så har stemt nej. Jeg mener at have hørt at en enkelt gang i solarie, så øger man risikoen for hudkræft temmelig enormt. Desuden tror jeg ikke på det kan være godt, når man har en lille baby i maven! Men nej kunne aldrig drømme om at tage sol - så hellere spraytan eller lignende, hvis man nu skulle i en fin kjole, der kræver lidt farve

Anmeld

10. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Absolut nix

Jeg har prøvedt det én gang... For det første får jeg klaus af det og for det andet, syns jeg det er TÅBELIGT, når det er sundhedsskadeligt og hvis jeg endelig skulle bruge 2x30 min om ugen på noget velvære, ville jeg hellere svømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.