............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Tulipan skriver:

Han har desværre heller ikke krav på at skal informere dig i løbet af wekenden, da det jo i princippet ikke "rager" dig så længe det ikke er farligt. Lyder lidt hårdt, men sådan er det. Ligesom du heller ikke har pligt til at svare ham hvis han skriver imens du har hende.

Sys det er noqt underliqt noqt det d skriver ...
For vi har sQ selv fået afvide i amtet a når jeq skriver eller rinqer til ham så ska han svare oq taqe mobilen oq omvendt os ... Det saqde de til os der inde ... Vil da qerne vide hvordan, min datter har det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Topp

han har ikke pligt til at oplyse noget - med mindre hun bliver syg eller lign. ligedan med bopælsforælderen

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Topp skriver:

han har ikke pligt til at oplyse noget - med mindre hun bliver syg eller lign. ligedan med bopælsforælderen

sjovt de så saqde det til os der inde ...

Anmeld

10. november 2010

Topp

så skal du have det på skrift - hvad de evt siger og hvordan det faktisk ER - skal dokomenteres hvis i undviger normalen

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Topp skriver:

så skal du have det på skrift - hvad de evt siger og hvordan det faktisk ER - skal dokomenteres hvis i undviger normalen

Det står os i vores papri ...

Anmeld

10. november 2010

Topp

at han har pligt til at oplyse dig hvordan samværet går hver gang??? via telefon??

Anmeld

10. november 2010

Topp

ja så er det godt ikke jeg er far der - for det er da en belastning hvis man hele tiden skal oplyse om vind og vejr...

Anmeld

10. november 2010

karina1980

jeg synes du skal ringe ind på amtet, for de er langt bedre til at forklare og fortælle reglerne, især hvis i har særaftaler.

ellers er det normalt sådan at samværd falder bort i helligedage, dvs at selvom det er din weekend, så er det ham der har hende, hvis det er *hans* jul og det samme gælder ved nytår og sommerferier.

du har ikke ret til at vide hvad de laver, spiser eller snakker om mens hun er på weekend hos sin far, men, og her er den kringlet, for du har ret til at vide om samværet er gået godt og om hun har fejlet noget.

mener du samværet er tilskade for dit barn skal du få det lagt ind i sagsmappen på statsamtet, dokumentere hvilket tøj hun har med, hvilket er brugt osv i forhold til omsorgssvigt, ang. mad er det jo altid svært, for det kan ikke bevises for hun selv kan tale.

men altså ring på amtet, for det lyder da til at i har nogle regler lidt udenfor normen

Anmeld

10. november 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg aner intet om delebørn.

Men kan ikke lade være med at synes det er ufatteligt ærgerligt at man får børn sammen, går fra hinanden og derefter ikke kan holde en ordentlig tone overfor hinanden. For mig lyder det som om i har noget der skal udredes når du er så usikker på om hun får mad nok, rent tøj på osv.

Måske man skulle tænke på ens barns tarv i stedet for interne gnidninger.

Anmeld

10. november 2010

Vingummien

Rikke&Liam skriver:

Jeg aner intet om delebørn.

Men kan ikke lade være med at synes det er ufatteligt ærgerligt at man får børn sammen, går fra hinanden og derefter ikke kan holde en ordentlig tone overfor hinanden. For mig lyder det som om i har noget der skal udredes når du er så usikker på om hun får mad nok, rent tøj på osv.

Måske man skulle tænke på ens barns tarv i stedet for interne gnidninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.