............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Nallz skriver:

Stakkels pigebarn!

Jaah, har det heller ikk qodt me det ... Oq hver qanq han henter hende fra daqplejen så er hun meqa ked a det ... Fortæller min daqpleje mor miiiq ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Vingummien

Mor Til Julie<3 skriver:

Tro miiiq jeq har det heller ikk qodt me det ... På en hel weekende får hun kun rent tøj på enqanq han siqer han bader hende me jeq ka jo se det oq luqte det på hende når jeq får hende hjem ... Oq hun får ikk det mad hun har bruq for for han siqer baree til miiiq a hun ikk har behov for miiiq oq det passer jo ikk ... Når jeq får hende hjem om søndaqen spiser hun som en der ikk har fået noqt mad i flere daqe ...

Hvis det virkelig forgår på den måde er det vel også din pligt at gå til amtet med det? Havde jeg i hvert fald gjort.

Anmeld

10. november 2010

Topp

ja det virker LIDT underligt at gå op i jul - når hun efter HVERT samvær åbenbart ikke har haft det godt - så er det direkte i amtet med beviser

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Tulipan skriver:

Hvis det virkelig forgår på den måde er det vel også din pligt at gå til amtet med det? Havde jeg i hvert fald gjort.

Problemet er jeq ska have bevis på a det forqår sårn ved hende`s far ... oq det har jeq jo ikk ... Ikk andet end jeq ka se det på hende`s tøj når hun kommer hjem iqen oq ka luqte det på hende ...

Anmeld

10. november 2010

Vingummien

Mor Til Julie<3 skriver:

Problemet er jeq ska have bevis på a det forqår sårn ved hende`s far ... oq det har jeq jo ikk ... Ikk andet end jeq ka se det på hende`s tøj når hun kommer hjem iqen oq ka luqte det på hende ...

Ja det er rigtigt. Men hvis du ikke kan få beviser så skal samværet også forgå som der er aftalt jo. Er rigtig træls. Men f.eks det med at være ked når der hentes i dagpleje, det skal nu ikke tages så tungt igen. Hun er jo ikke så gammel, tror mange børn i den alder reagere sådan når de kun ser den ene forældre hver anden weekend.

Anmeld

10. november 2010

Vingummien

Mor Til Julie<3 skriver:

Men er jo også fair at der skal være bevis. Det gælder jo også omvendt. Hvis han nu opdigter noget om dig og så bare kan få hende fast uden at have beviser så vil det jo ikke være fair. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Der er jo desværre mange forældre der opdigter ting der ikke er sande for at såre den anden forældre.

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Tulipan skriver:

Ja det er rigtigt. Men hvis du ikke kan få beviser så skal samværet også forgå som der er aftalt jo. Er rigtig træls. Men f.eks det med at være ked når der hentes i dagpleje, det skal nu ikke tages så tungt igen. Hun er jo ikke så gammel, tror mange børn i den alder reagere sådan når de kun ser den ene forældre hver anden weekend.

Jaah, Det er så riqtiq nok ...
men alliqevel qør det sQ ondt på miiiq ...
oq han vil heller ikk have a jeq skriver til ham for oq høre hvordan, min datter har det ... Han blir`noqt så tosset på miiiq ...

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Tulipan skriver:

Men er jo også fair at der skal være bevis. Det gælder jo også omvendt. Hvis han nu opdigter noget om dig og så bare kan få hende fast uden at have beviser så vil det jo ikke være fair. Hvis du forstår hvad jeg mener.

Der er jo desværre mange forældre der opdigter ting der ikke er sande for at såre den anden forældre.

Det ved ejq så a han ikk kunne finde på ... For han ahr selv saqt til miiiq a han ville aldriq noqnsinde taqe hende fast fra miiiq ... For han maqter hende ikk ...

Anmeld

10. november 2010

Vingummien

Mor Til Julie<3 skriver:

Jaah, Det er så riqtiq nok ...
men alliqevel qør det sQ ondt på miiiq ...
oq han vil heller ikk have a jeq skriver til ham for oq høre hvordan, min datter har det ... Han blir`noqt så tosset på miiiq ...

Han har desværre heller ikke krav på at skal informere dig i løbet af wekenden, da det jo i princippet ikke "rager" dig så længe det ikke er farligt. Lyder lidt hårdt, men sådan er det. Ligesom du heller ikke har pligt til at svare ham hvis han skriver imens du har hende.

Anmeld

10. november 2010

Vingummien

Mor Til Julie<3 skriver:

Det ved ejq så a han ikk kunne finde på ... For han ahr selv saqt til miiiq a han ville aldriq noqnsinde taqe hende fast fra miiiq ... For han maqter hende ikk ...

Nej, men det med at være fari skal være der alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.