............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa Skønne Kvinder ...

Håber lige nogen af jer måske kan hjælpe mig lidt ...
Min datter er jo dele barn og det er sårn at hun er hjemme ved sin far hver 14 dag og vi har så fået lavet en plan over hvordan, og hvor ledes me ferier osv og det er sårn nu når vi kommer lidt tættere på julen a hun skal hjem til sin far fra fredag den 17 til og med søndag den 19 ... Ka det så være rigtigt at jeg så skal udlevere hende fredag den 24 til og med søndan den 26 ? ? ? på vores papri står der at hun ska hjem til sin far den 24 til den 26 men problemet er faktisk bare at den weekende hvor det er jul der er det min weekende til og have hende og hun må ikk komme hjme til sin far 2 weekender i træk har vi selv fået afvide inde i amtet ... Så kan ikke lige helt rigtigt få det til og passe samm ... Tror i ikke det ville være en god ide af jeg ringede til amtet og spurgte dem af ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Vingummien

Omkring ferie osv vil det tit gå sammen med at der bliver lidt rod i weekenderne. Hvis det er hans tur til at have hende til jul, så passer det med 2 weekender i træk. Næste år kan det jo så være at det er ham der kommer ti at undvære sin weekend.

Anmeld

10. november 2010

Stumpen

Tulipan skriver:

Omkring ferie osv vil det tit gå sammen med at der bliver lidt rod i weekenderne. Hvis det er hans tur til at have hende til jul, så passer det med 2 weekender i træk. Næste år kan det jo så være at det er ham der kommer ti at undvære sin weekend.

Så må det da blive tre weekender i streg?

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Tulipan skriver:

Jamen, problemet er jo at han ikke må have hende 2 weekender i trak ...

Anmeld

10. november 2010

Stumpen

Mor Til Julie<3 skriver:

Jamen, problemet er jo at han ikke må have hende 2 weekender i trak ...

Hvorfor må han ikke det?? Men hvis det forholder sig sådan så ville jeg ringe og forhøre mig om hvordan og hvorledes...

Anmeld

10. november 2010

Topp

han har heller ikke 2 weekender - han har jul OG weekend - det er ikke det samme

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Stumpen skriver:

Hvorfor må han ikke det?? Men hvis det forholder sig sådan så ville jeg ringe og forhøre mig om hvordan og hvorledes...

Ved jeq ikk hvorff, men det fik vi afvide da vi var der inde ... A han ikk må have hende 2 weekender i træk ... Tror måske det har noqt oq qøre me a han taqer stoffer ... Derfor jeq qik fra ham ...

Anmeld

10. november 2010

Stumpen

Mor Til Julie<3 skriver:

Ved jeq ikk hvorff, men det fik vi afvide da vi var der inde ... A han ikk må have hende 2 weekender i træk ... Tror måske det har noqt oq qøre me a han taqer stoffer ... Derfor jeq qik fra ham ...

Tager han stoffer? og må have hende hele weekender?? Troede at det så hed et par timers samvær under opsyn??

Anmeld

10. november 2010

Mor Til Julie<3

Topp skriver:

han har heller ikke 2 weekender - han har jul OG weekend - det er ikke det samme

Det er da liiiemeqet ... det ka da ikk passe jeq ska udlevere hende i den 24 når det rent faktisk er miiiq der ska have hende der ... For der er det min weekende ellers har jeq hende ikk i 14 daqe ... ka ikk være riqtiqt ...

Anmeld

10. november 2010

Nalle

Mor Til Julie<3 skriver:

Hvis han tager stoffer, hvorfor må han så overhovedet have hende?

Det ville jeg godt nok have det skidt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.