Hjælp! what to do? Paranoia!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2008

Anonym trådstarter

øh hvad får man lige lavet der? på den afdeling?

så skal jeg dælme ud og lave sjov med balladen...aj det er gaz!

ja sådan en dum type kan du sgu bare glide let og elefant hen over, du er for god til at sumpe over de slag livet gir!

Det er såmænd hjernekirurgi... 8( Goood, det er da ironi. Måske han slet ikke arbejder der, men er ansat som forsøgsdyr. Man har vel lov at håbe (C)

Og tak for den sidste sætning (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Loggidut

ah satans også...jeg er så klog at de aldrig ville stoppe mig ind sådanne steder...lol...aj det gaz, men lev nu livet, det har du fortjent

Anmeld

13. august 2008

linemus

Føj for en stodder. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive til dig, men jeg er SÅ enig i de andres flotte indlæg. Livet er for kort til at gå og gemme sig, og du har alverdens grund til at vise dig og din dejlige familie frem.

Gyser helt ved tanken om, at han er i Aalborg så tæt ved - måske jeg endda ved hvem det er :( Det håber jeg ikke. Han lyder godt nok modbydelig. Tænk at sådan en, kan have sådan et vigtigt job... Men heldigvis er han langt væk fra dig nu, så jeg synes også, du skal pakke bekymringerne så langt væk, du kan.

Stort kram Line (L)

Anmeld

13. august 2008

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Føj for en stodder. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive til dig, men jeg er SÅ enig i de andres flotte indlæg. Livet er for kort til at gå og gemme sig, og du har alverdens grund til at vise dig og din dejlige familie frem.

Gyser helt ved tanken om, at han er i Aalborg så tæt ved - måske jeg endda ved hvem det er :( Det håber jeg ikke. Han lyder godt nok modbydelig. Tænk at sådan en, kan have sådan et vigtigt job... Men heldigvis er han langt væk fra dig nu, så jeg synes også, du skal pakke bekymringerne så langt væk, du kan.

Stort kram Line (L)

Tusind tak Linemus (L)

Jeg har også tit siddet og været ærgerlig over, at sådan en overhovedet får lov at spadsere frit rundt i samfundet... Jeg havde sådan lyst til at melde ham og sagsøge ham den gang og stadig i og for sig, men velvidende at intet andet ville komme ud af det, andet end en minimal fængselsstraf og så en endnu vredere type på den anden side af den,så var det ikke en pris, jeg havde lyst til at betale for min retfærdigheds skyld.
Og ja, det er endnu mere frygteligt, at han kan have sådan et vigtigt job, men han har en knivskarp hjerne og det kombineret med psykopatiske træk og alment vanvid, kan føre en langt op ad karriere stigen 8( FØJ, siger jeg også.

Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.