Vi må finde ud af om det er en skrøne..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg fik en månede efter jeg hade født!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Tina2

Både 1. og 2. gang præcis 2 uger efter ammestop... Så første gang var da Filuca var 4 mdr jeg fik det og anden gang fik jeg det da Milas var 9 mdr....

Håber IKKE at få det mens jeg ammer denne gang heller!!!

Anmeld

12. november 2010

Nemesis

ups kiggede forkert og troede den første var mindre end 3 mdr..og kan da nu se at det var den ikke..

1. gang 5 uger efter

2.gang 28 dage efter

3. gang 6 uger efter

Så her har amningen overhovedet ikke holdt noget tilbage! Fødte alle gange 6 uger før tid og har derfor fået min mens FØR min terminsdag....hvor er retfærdigheden lige i det?? 

:-) Sisse som mener det bestemt må være en skrøne

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

Her idag d.13. nov. er Albert 6 mdr. og jeg fuldammer.

Jeg har endnu ikke fået mens (Yay!). Jeg har dog været på mini-piller i en måned nu og har stadig ikke fået mens... 

Anmeld

13. november 2010

SussieThyssen

Altså nu har jeg jo i den anden tråd, hvor jeg klager over at have fået mens NU, kun 10 uger efter fødslen... fundet ud af at der er maaaaaaaaaange af os der har fået vores mens med det samme. Faktisk ser det mere ud til at være reglen end undtagelsen.

Så nu må vi da lige afklare om det er det eller hvad:

HVORNÅR fik du din mens efter fødslen, du kan stemme flere gange, hvis du har født flere gange

Kan slet ikke stemme søde ven..for jeg har fået mens mellem 6-8 uger efter hver fødsel, og den mulighed har du slet ikke givet os, og det gjalt også for de 3 som døde. Så min krop synes åbenbart den har været stor-parat til at bestille noget igen efter den tid. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

Kan slet ikke stemme søde ven..for jeg har fået mens mellem 6-8 uger efter hver fødsel, og den mulighed har du slet ikke givet os, og det gjalt også for de 3 som døde. Så min krop synes åbenbart den har været stor-parat til at bestille noget igen efter den tid. 

Kærligst
Sussie

Hehe Sussie, muligheden er der skam... 
Den første mulighed er "mindre end 3 mdr.", omend der nok skulle have stået "< 3 mdr."

Anmeld

13. november 2010

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Hehe Sussie, muligheden er der skam... 
Den første mulighed er "mindre end 3 mdr.", omend der nok skulle have stået "< 3 mdr."

Ohhh...der var jeg vist ikke vågen...LOL
Tak for det...hehe.

Anmeld

13. november 2010

Jibbe

Jeg fik det 9 uger efter og jeg ammer på fuld tid stadigvæk.

Anmeld

13. november 2010

Corn

Første gang var efter ca. 3 mdr, anden gang efter 4 mdr og denne tredje gang satser jeg på 5 mdr, for bebs bliver 5 mdr den 19. november, og jeg har (7-9-13) ikke fået det endnu... Men har mega ondt i underlivet, så det er nok på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.