Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved mig gik der 12 ½ md... Men jeg har også PCO... Men ska så også lige siges at da jeg så endelig fik det, så fik jeg det Fandme også i stor stil... Lige omkring 5 uger varede det.. Chok!!!
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er begge gange startet igen da jeg er startet på p-piller. Inden den første hele pakke var indtaget, havde jeg ikke set skyggen af blod... Den første gang startede jeg efter 9 mdr, og her anden gang startede jeg vist da han var 5 mdr.
Har stemt 11 mdr +
Jeg har fået min mens ca. en måned efter fuldt ammestop begge gange. Dvs. 11 mdr. efter første gang og 15 mdr. efter anden gang
Laulund87 skriver: 5 uger efter fødslen
5 uger efter fødslen
Samme her
Fik det 7 mdr efter fødsel
efter 8 uger begge gange og jeg ammede fuldt ud
Jeg fik menstruation da hun var 8 mdr. Lige efter vi begyndte at skære meget ned på amningen. Så her synes jeg at der har været en klar sammenhæng mellem menstruation og amning!
Fødte d. 4 August og fik min første mens d. 21 sep
Jeg fik det først for en uge siden... Dvs. et år efter fødslen.. Dvs. sidst jeg havde det var nytårsaften 08/09...! = VILDT! Jeg ammer stadig en lille smule om morgenen
Zafir skriver: Altså nu har jeg jo i den anden tråd, hvor jeg klager over at have fået mens NU, kun 10 uger efter fødslen... fundet ud af at der er maaaaaaaaaange af os der har fået vores mens med det samme. Faktisk ser det mere ud til at være reglen end undtagelsen. Så nu må vi da lige afklare om det er det eller hvad: HVORNÅR fik du din mens efter fødslen, du kan stemme flere gange, hvis du har født flere gange
Altså nu har jeg jo i den anden tråd, hvor jeg klager over at have fået mens NU, kun 10 uger efter fødslen... fundet ud af at der er maaaaaaaaaange af os der har fået vores mens med det samme. Faktisk ser det mere ud til at være reglen end undtagelsen.
Så nu må vi da lige afklare om det er det eller hvad:
HVORNÅR fik du din mens efter fødslen, du kan stemme flere gange, hvis du har født flere gange
14 dage efter fødsel trods fuld amning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128