Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik min mens ca. 11,5 mdr efter fødsel.
Jeg ammede fuldt ud i 6 mdr, og stoppet helt efter 10 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2 uger efter
Her kom den efter 6½ uge - jeg ammede kun ca. 14 dage...!
Ca. 9 mdr efter fødslen kom mensen igen
Zafir skriver: Altså nu har jeg jo i den anden tråd, hvor jeg klager over at have fået mens NU, kun 10 uger efter fødslen... fundet ud af at der er maaaaaaaaaange af os der har fået vores mens med det samme. Faktisk ser det mere ud til at være reglen end undtagelsen. Så nu må vi da lige afklare om det er det eller hvad: HVORNÅR fik du din mens efter fødslen, du kan stemme flere gange, hvis du har født flere gange
Altså nu har jeg jo i den anden tråd, hvor jeg klager over at have fået mens NU, kun 10 uger efter fødslen... fundet ud af at der er maaaaaaaaaange af os der har fået vores mens med det samme. Faktisk ser det mere ud til at være reglen end undtagelsen.
Så nu må vi da lige afklare om det er det eller hvad:
HVORNÅR fik du din mens efter fødslen, du kan stemme flere gange, hvis du har født flere gange
jeg fik mit 3uger efter og er igang med anden bløning nu... :O)
Jeg kan ikke stemme for jeg har ikke fået den endnu...fødte for snart 6 måneder siden
Mit kom efter 4 mdr., selvom jeg ammede fuld ud til Laura var 5 mdr.
ca 3 mdr efter fik jeg min mens. Rigtig øv for hvde jo hørt om alt det der med at der gik længe når man ammede osv
dorthemus skriver: Jeg kan ikke stemme for jeg har ikke fået den endnu...fødte for snart 6 måneder siden
Snyyyyyyd!!!
Zafir skriver: Snyyyyyyd!!!
Savner den bestemt heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128