Det er for dåååårligt!! jeg klager!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Hi hi... Husk lige at ægløsningen kommer før menses...

Så pas på i gæve tøser, der ikke vil være gravide igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Men  hvem skal man klage til når man har fået mens mindre end 10 uger efter fødslen... Æv altså!!!

Jeg havde bare glæææædet mig til at der skulle gå LÆNGE denneher gange. Men nixen bixen... Jeg sluttede meda t bløde efter fødslen for ca 4 uger siden og nu er min mens kommet idag. Suk.

Med Idun var det også det samme. ca 2 mrd efter. ARGH. Hvor er det uretfærdigt at nogen så går næsten et år uden. Ihhh...

- Skulle bare lige brokke mig lidt

ØV!

Kan lige - for at gnide lidt salt i såret naturligvis - berette, at min sidste menstruations første dag var: 4 dec. 2008! 

Sådan kan man snyde de dumme russere ved at skabe pseudo-twins ved første ægløsning  . (Ok, det var ok nærmere ægløsningen, der snød mig, men lad nu det ligge!)

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Hi hi... Husk lige at ægløsningen kommer før menses...

Så pas på i gæve tøser, der ikke vil være gravide igen. 

Ja, den har man jo hørt nogen gange!!!... Kondomer er din ven Kender selv et par stykker der har fået børn med 10-11 mrds mellemrum...

Anmeld

9. november 2010

Moderator

SeptemberBaby skriver:

ØV!

Kan lige - for at gnide lidt salt i såret naturligvis - berette, at min sidste menstruations første dag var: 4 dec. 2008! 

Sådan kan man snyde de dumme russere ved at skabe pseudo-twins ved første ægløsning  . (Ok, det var ok nærmere ægløsningen, der snød mig, men lad nu det ligge!)

Altsåååå... Øhhh... Jeg laver ikke lige en nr. 3, bare for at slippe for det... hehe...

Anmeld

9. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Altsåååå... Øhhh... Jeg laver ikke lige en nr. 3, bare for at slippe for det... hehe...

Nej, det er der vel ingen, der gør, men når nu sket er sket - som i mit tilfælde - så kan man jo lige så godt få det til at virke som om, man har været super smart på den front (også) 

Anmeld

9. november 2010

Jibbe

Zafir skriver:

Okay hihi...

Det var bare lige mig, der syntes det var lidt sært så... Men altså det er da smart, hvis han har en kone og der gerne vil være gravid, at han lige kan se det

Nu var det en kvindelig gynækolog men det kan da være hun har kigget i et spejl dengang hun skulle have børn og kaldte på sin mand "nu er det nu skat"! ;-)

Anmeld

9. november 2010

Moderator

SeptemberBaby skriver:

Nej, det er der vel ingen, der gør, men når nu sket er sket - som i mit tilfælde - så kan man jo lige så godt få det til at virke som om, man har været super smart på den front (også) 

Jo - det er sandt

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Jibbe skriver:

Nu var det en kvindelig gynækolog men det kan da være hun har kigget i et spejl dengang hun skulle have børn og kaldte på sin mand "nu er det nu skat"! ;-)

Hehe.. Ja okay så

Anmeld

12. november 2010

Tina2

Begge gange 14 dage efter ammestop, så dvs 4 og 9 mdr var de da jeg fik det... Håber det bliver væk mens jeg ammer også denne gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.