Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver: Kan det trøste dig lidt hvis jeg siger at jeg blødte 9 UGER efter fødslen ??? og fik så mens efter 4 mdr.
Kan det trøste dig lidt hvis jeg siger at jeg blødte 9 UGER efter fødslen ??? og fik så mens efter 4 mdr.
Altså - det trøster mig lidt, at jeg ikke er den eneste der syntes det er uretfærdig og den eneste der har det HÅRDT Det er altid lidt rart...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Jeg vil også gerne vide hvor man klager! Da jeg var til 8 ugers undersøgelsen kunne min læge så lige gøre mig opmærksom på at jeg havde ægløsning og skulle passe på hvis jeg ikke ville blive gravid. 2 uger efter kom mensen! Øv hvor ringe!
Jeg vil også gerne vide hvor man klager! Da jeg var til 8 ugers undersøgelsen kunne min læge så lige gøre mig opmærksom på at jeg havde ægløsning og skulle passe på hvis jeg ikke ville blive gravid. 2 uger efter kom mensen! Øv hvor ringe!
Hvordan kunne lægen vide at du havde ægløsning ved at kigge OP I dig???
Det samme her Var HELT færdig med at bløde efter fødslen, efter 2-3 uger, og så gik der lige små tre uger, så kom det sgu..... "Give me a break" Tænkte jeg bare..... Som om vi ikke har været igennem riiiiigeligt.....
Zafir skriver: Altså - det trøster mig lidt, at jeg ikke er den eneste der syntes det er uretfærdig og den eneste der har det HÅRDT Det er altid lidt rart...
JA vi sidder flere herude hvor kroppen bare siger - jeg er da klar igen mand , selv om man ikke lige selv synes man er det.
Zafir skriver: Hvordan kunne lægen vide at du havde ægløsning ved at kigge OP I dig???
Kender det
Surt.
Zafir skriver: Men hvem skal man klage til når man har fået mens mindre end 10 uger efter fødslen... Æv altså!!! Jeg havde bare glæææædet mig til at der skulle gå LÆNGE denneher gange. Men nixen bixen... Jeg sluttede meda t bløde efter fødslen for ca 4 uger siden og nu er min mens kommet idag. Suk. Med Idun var det også det samme. ca 2 mrd efter. ARGH. Hvor er det uretfærdigt at nogen så går næsten et år uden. Ihhh... - Skulle bare lige brokke mig lidt
Men hvem skal man klage til når man har fået mens mindre end 10 uger efter fødslen... Æv altså!!!
Jeg havde bare glæææædet mig til at der skulle gå LÆNGE denneher gange. Men nixen bixen... Jeg sluttede meda t bløde efter fødslen for ca 4 uger siden og nu er min mens kommet idag. Suk.
Med Idun var det også det samme. ca 2 mrd efter. ARGH. Hvor er det uretfærdigt at nogen så går næsten et år uden. Ihhh...
- Skulle bare lige brokke mig lidt
Du er ikke den eneste der har fået sin mens så hurtigt efter fødslen... Jeg fik mit ret hurtigt efter fødslen... Faktisk inden jeg nåede at komme til 8 ugers undersøgelse... Jeg tror sådan ca. jeg fik det 5-6 uger efter...
Jibbe skriver: Det spurgte jeg ikke om ;-) men havde selv lagt mærke til øget udflåd som har været et sikkert tegn herhjemme på ægløsning.
Det spurgte jeg ikke om ;-) men havde selv lagt mærke til øget udflåd som har været et sikkert tegn herhjemme på ægløsning.
Okay hihi...
Det var bare lige mig, der syntes det var lidt sært så... Men altså det er da smart, hvis han har en kone og der gerne vil være gravid, at han lige kan se det
MoarJ skriver: Du er ikke den eneste der har fået sin mens så hurtigt efter fødslen... Jeg fik mit ret hurtigt efter fødslen... Faktisk inden jeg nåede at komme til 8 ugers undersøgelse... Jeg tror sådan ca. jeg fik det 5-6 uger efter...
Åbenbart ikke Måske er det bare en mega skrøne. Måske ER det bare REGLEN og ikke undtagelsen at man får det hurtigt efter?... Mmm... Gad nok vide...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128