Det er for dåååårligt!! jeg klager!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Men  hvem skal man klage til når man har fået mens mindre end 10 uger efter fødslen... Æv altså!!!

Jeg havde bare glæææædet mig til at der skulle gå LÆNGE denneher gange. Men nixen bixen... Jeg sluttede meda t bløde efter fødslen for ca 4 uger siden og nu er min mens kommet idag. Suk.

Med Idun var det også det samme. ca 2 mrd efter. ARGH. Hvor er det uretfærdigt at nogen så går næsten et år uden. Ihhh...

- Skulle bare lige brokke mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Frøken Sørensen

Zafir skriver:

Men  hvem skal man klage til når man har fået mens mindre end 10 uger efter fødslen... Æv altså!!!

Jeg havde bare glæææædet mig til at der skulle gå LÆNGE denneher gange. Men nixen bixen... Jeg sluttede meda t bløde efter fødslen for ca 4 uger siden og nu er min mens kommet idag. Suk.

Med Idun var det også det samme. ca 2 mrd efter. ARGH. Hvor er det uretfærdigt at nogen så går næsten et år uden. Ihhh...

Hvor træls...  

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

Jeg er helt enig med dig... jeg har også fået min mens 6-8 uger efter fødslen begge gange

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Jeg er helt enig med dig... jeg har også fået min mens 6-8 uger efter fødslen begge gange

Den gang jeg fik Idun havde jeg jo fået atvide at man ikke fik mens når man ammede... Så jeg syns det var FEDT, for jeg skulle jo amme læææææænge... Men ak... Sådan er det jo ikke suk...

Falsk reklame!!!

Jeg havde faktisk håbet det var anderledes denne gang, fordi jeg jo er blevet en gammel 'krage'

Anmeld

9. november 2010

businesstigger

Nej hvor træls og uretfærdigt!!! Kan godt forstå at du vil klage.

Anmeld

9. november 2010

Moderator

businesstigger skriver:

Nej hvor træls og uretfærdigt!!! Kan godt forstå at du vil klage.

TARK  Altid godt med medhold i klager...

Anmeld

9. november 2010

Maise

Kan det trøste dig lidt hvis jeg siger at jeg blødte 9 UGER efter fødslen ??? og fik så mens efter 4 mdr.

Anmeld

9. november 2010

businesstigger

Zafir skriver:

TARK  Altid godt med medhold i klager...

Jeg var selv den første i min gml. mødregruppe der fik mens igen og det var møg uretfærdigt!

Jeg bakker dig i hvert fald gerne op hvis du finder ud af hvor du klager

Anmeld

9. november 2010

Jibbe

Jeg vil også gerne vide hvor man klager! Da jeg var til 8 ugers undersøgelsen kunne min læge så lige gøre mig opmærksom på at jeg havde ægløsning og skulle passe på hvis jeg ikke ville blive gravid. 2 uger efter kom mensen! Øv hvor ringe!

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Zafir skriver:

Hvor træls du må bede Tante Rosa vente med at tage toget afsted til dig...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.