Godnatsang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

<3

Hmm jeg mener faktisk at have hørt den i et Emil fra Lønneberg afsnit engang, hvor lille Ida synger den....

Ja det er lille IDas sang og den er så sød .- ja hun synger jo så ikke om Liva men om en ko, mor, far, Ida og vist nok også en gris

Herhjemme har vi sunget Elefantens vuggevise fra han lå i maven og den synger vi endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Mmm... Måske. Dengang jeg selv skrev sange kunne jeg ikke engang huske de tekster jeg selv skrev hehe...

Hehe....

Hvis det er dig nogen trøst så kan jeg heller ikke huske lige nøjagtig elefantens vuggevise, og jeg kan heller ikke huske blobs godnatsang....

Anmeld

9. november 2010

CiSo

Min mor hun sang altid, solen er så rød mor og pjerrot sagde til månen.. Og jeg syntes de sange var så sørgelige, så dem syger jeg ikke for Cilas.

Jeg har sunget denne for ham, lige siden han lå i maven og jeg ved ikke om den beroliger ham nu, men jeg synger den når han skal sove eller er urolig.. 

men jeg synger denne her, bytter det så bare ud med Cilas, svært men det kan lade sig gøre. Jeg synger den fordi, jeg forbinder den med noget hyggeligt og jeg elskede den som barn, og så syntes jeg den er så sød.

Lille Cilas nu skal du sove

nu begynder alt det sjove
du skal ind i drømmeland
skynd dig li´så stærkt du kan.

Alfe børn og elefanten
springer buk ved sengekanten
tre pingviner og en struds
kører rundt i omnibus

En lang giraf med træsko på 
slår takten klip klap klip
mens musen danser let på tå 
på missens næsetip

nisser bygger på din dyne
rask en fin musiktribune
hvor der lystigt spilles op
sov nu lille søde skat!

Anmeld

9. november 2010

NoName

TbCp skriver:

Herhjemme synger vi

"Lille kat
lille kat
lille søde missekat

ved du at
ved du at
Du skal sove her i nat

Lille skat
lille skat
lille søde Liva skat

ved du at
ved du at
du skal sove sødt i nat"

Det var faktisk en sang min mor begyndte på for længe siden, og siden da har Liva ville have den sunget af mig hver aften.

Far er mest til at læse Ellers synger han noget Godsmack eller lign. for hende

Vi tar næsten den samme....

det er jo ida sangen

Anmeld

9. november 2010

Bare mig..

Herhjemme synger vi "solen er så rød mor", når hun skal falde til ro, og ellers synger vi alle dem vi kan komme i tanke om, men gerne nogen hvor man kan lave fakter til

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

det er altid mig, der putter maia og jeg synger følgende:

mariehønen evigglad - yndlingssangen!! synges 3 gange...

lille peter edderkop

mester jakob

en lille frø i mosen sad

i en skov en hytte lå

jeg er en lille undulat

så det mig, andrea....

lille føl

puha sikke en liste Maia elsker sange og bliver ved med at sige "mere"....

heise

Anmeld

9. november 2010

AD

Her synger jeg også Blops vuggevise. Har ikke sunget så meget for de to store men da ungerne synger meget og godt kan lide det besluttede jeg mig for at lære Blops sang da jeg synes den er ret sød. Og lillebror nyder det!

Anmeld

9. november 2010

birthee

Kirle skriver:

Ja det er lille IDas sang og den er så sød .- ja hun synger jo så ikke om Liva men om en ko, mor, far, Ida og vist nok også en gris

Herhjemme har vi sunget Elefantens vuggevise fra han lå i maven og den synger vi endnu

Tror også det er den sang der er på Kim Larsen's børne cd... Frederik er helt vild med den...

Anmeld

9. november 2010

<3

birthee skriver:

Tror også det er den sang der er på Kim Larsen's børne cd... Frederik er helt vild med den...

Det tror jeg også

Anmeld

9. november 2010

ESV

herhjemme står den først på solen er så rød mor (sang min mor for mig da jeg var lille) og elefantens vuggevise, vi synger begge to begge sange og der er to fordi jeg ikke kunne vælge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.