Glad efter MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Mettemus

DK skriver:

Århhh jeg må også godt komme med, ikke??

Vi kan også tale om at vi da liiige har fået skrevet 10 sider på specialet i går, bare fordi vi lige fik lyst, og der var tid mens de økologiske klid-boller hævede! Og at vi har lidt problemer med at vi faktisk synes at vi er blevet  lidt for tynde af alt det amning!

Sofia: Kan du ikke ligge billederne herud? Nu kommer jeg jo ikke idag, sååå.... Jeg kan da ikke vente til torsdag med at se den smukke smukke perfekte lille ryg!

OG! Al den amning går selvfølgelig kun ud over fedtdepoter på mave, røv og lår. Brysterne har selvfølgelig indtaget prægraviditetsform

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Kats

Sofia skriver:

Hej alle

Så er Morten og jeg lige kommet hjem fra Skejby, hvor vi var til MD scanning. Det gik så fint, babyen vokser helt som den skal, og "den" var velskabt og sund og rask. Dog var den ikke så samarbejdsvillig, ville slet ikke ligge så de rigtige mål kunne tages, til sidst kom der en anden sygeplejerske ind, som pressede meget hårdt og det endte med hun fik den lille til at samarbejde!

I forhold til kønnet så sagde vi jo til dem, at vi ikke ønskede at vide det. Jeg synes jeg så en tap, men altså Morten mener det bare var navlestrengen, og tror ærlig talt også det bare var noget jeg bildte mig ind.. Men måske viser jeg alligevel lige billederne til DK, føler mig overbevist om hun kan spotte en tap hvis der er en ..

Men uanset hvad, har jeg enten en fantastisk lille Elise eller en fræk lille Alfred i maven - med en fin lille næse, og en rygsøjle som blev rost meget Og jeg er halvvejs, ja faktisk i uge 21... og mærker ofte liv! JUHUUU!

Livet føles så skønt!

Knus til jer.

Stort tillykke med veloverstået scanning!
Så dejligt at din lille baby var fin og velskabt, og en flot ryg skal man ikke kimse af

Jeg synes det er nogle virkelig skønne navne I har fundet!
Vi er også ved at have indsnævret listen af vores favoritnavne, som skal opfylde følgende 3 kriterier, om at være et klassisk dansk/nordisk navn, som kan bruges i udlandet (vi har været og vil i perioder være bosat i udlandet) og det må ikke være ”cheap”.  

Nu bliver det bare spændende at se om det bliver en lille Alfred eller lille Elise, der kommer ud til jer!!!
Ja livet er skønt, og bliver bare skønnere, når man ser sin lille baby, boble rundt inde i maven!!

Anmeld

9. november 2010

Sofia

18januar/kats skriver:

Stort tillykke med veloverstået scanning!
Så dejligt at din lille baby var fin og velskabt, og en flot ryg skal man ikke kimse af

Jeg synes det er nogle virkelig skønne navne I har fundet!
Vi er også ved at have indsnævret listen af vores favoritnavne, som skal opfylde følgende 3 kriterier, om at være et klassisk dansk/nordisk navn, som kan bruges i udlandet (vi har været og vil i perioder være bosat i udlandet) og det må ikke være ”cheap”.  

Nu bliver det bare spændende at se om det bliver en lille Alfred eller lille Elise, der kommer ud til jer!!!
Ja livet er skønt, og bliver bare skønnere, når man ser sin lille baby, boble rundt inde i maven!!

Tak skal du have

Kan godt forstå I tænker på navnet skal kunne bruges i udlandet, hvis I af og til befinder jer der. Glæder mig til at høre mere om hvilket navn I ender ud med Knus

Anmeld

9. november 2010

Sofia

Nu forsøger jeg at lægge billederne herind, de er ikke så gode, synes ikke jeg kan få dem ret skarpe når jeg affotograferer dem - men det kan desværre ikke blive bedre!

Det første er den fine ryg, med en lille arm der stikker op

Så er der to forfra, og til sidst et af hovedet, jeg ved ikke om det er til at se her, men ihh hvor jeg synes næsen er lille og fin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2010

DK

Sofia skriver:

Nu forsøger jeg at lægge billederne herind, de er ikke så gode, synes ikke jeg kan få dem ret skarpe når jeg affotograferer dem - men det kan desværre ikke blive bedre!

Det første er den fine ryg, med en lille arm der stikker op

Så er der to forfra, og til sidst et af hovedet, jeg ved ikke om det er til at se her, men ihh hvor jeg synes næsen er lille og fin

Ejjjj nogle FINE billeder! Hvor ser den bare deeeejlig ud!

Vildt at han/hun lige lå så lige at man får så meget af armen med!

Anmeld

9. november 2010

DK

Mettemus skriver:

Selvfølgelig skal du med! Især når vi nu alle tre er i samme "åh nej nu skal vi købe hel ny garderobe, fordi vi har tabt os ud af alt det gamle tøj"-båd. Det er rart at have nogle lidelsesfæller

HA HA HA... Du har så evig ret!!

Jeg har allerede lagt mine allerstrammeste og lavtaljede cowboy bukser frem til at tage på når jeg stiger op af fødekarret! De der 15-20 kg, dem VED man bare skyller bort med badevandet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.