Glad efter MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ja det er jo det vigtigste, og det er også fuldstændig ligemeget hvor meget man kan se. Vi VED jo at det er vores små guldklumper der skvulper rundt på skærmern, så det er det hele værd alligevel

Og ja- du må lige billedspamme max til marts! Vi kan helt sikkert ikke få nok billeder af den lille forårsbebuder! Måske man endda kan opleve den live?

Ja vi skal da helt sikkert mødes, forleden var jeg på Baresso ved busgaden, og der var fyyyldt med mødre og deres små poder. Barnevognene kan jo køres med derind. Så tænkte jeg lige: der skal vi mødes, det bliver så hyggeligt, så kan vi sidde og gennemgå søvnrytmer, tøjindkøb osv. osv. og jeg kan lære alt af dig, fordi du er erfaren når jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Ja vi skal da helt sikkert mødes, forleden var jeg på Baresso ved busgaden, og der var fyyyldt med mødre og deres små poder. Barnevognene kan jo køres med derind. Så tænkte jeg lige: der skal vi mødes, det bliver så hyggeligt, så kan vi sidde og gennemgå søvnrytmer, tøjindkøb osv. osv. og jeg kan lære alt af dig, fordi du er erfaren når jeg har født

Deal! Så skal vi sidde og rokke barnevognene med stiletiklædte fødder mens vi overskudsagtigt drikker latte, taler om hvor dejligt meget vores børn sover og sender medfølende blikke til alle de andre mødre hvis unger skriger og skriger - sådan blir det nemlig

Anmeld

8. november 2010

blomst84

Tillykke med den veloverståede MD scanning :-) det er en dejlig fornemmelse og selvfølgelig det vigtigeste nemlig at baby er sund og rask hvis du smider nogle billeder op, kan vi gætte på kønnet

Anmeld

8. november 2010

AA10

stort tillykke

Anmeld

9. november 2010

DK

Mettemus skriver:

Deal! Så skal vi sidde og rokke barnevognene med stiletiklædte fødder mens vi overskudsagtigt drikker latte, taler om hvor dejligt meget vores børn sover og sender medfølende blikke til alle de andre mødre hvis unger skriger og skriger - sådan blir det nemlig

Århhh jeg må også godt komme med, ikke??

Vi kan også tale om at vi da liiige har fået skrevet 10 sider på specialet i går, bare fordi vi lige fik lyst, og der var tid mens de økologiske klid-boller hævede! Og at vi har lidt problemer med at vi faktisk synes at vi er blevet  lidt for tynde af alt det amning!

Sofia: Kan du ikke ligge billederne herud? Nu kommer jeg jo ikke idag, sååå.... Jeg kan da ikke vente til torsdag med at se den smukke smukke perfekte lille ryg!

Anmeld

9. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Det er en fantastisk plan! Og jeg er sikker på det er sådan det bliver, vi bliver simpelthen mødre med MEGET stort overskud, og det bliver GODT

Anmeld

9. november 2010

Sofia

DK skriver:

Vi kan også tale om at vi da liiige har fået skrevet 10 sider på specialet i går, bare fordi vi lige fik lyst, og der var tid mens de økologiske klid-boller hævede! Og at vi har lidt problemer med at vi faktisk synes at vi er blevet  lidt for tynde af alt det amning!

Sofia: Kan du ikke ligge billederne herud? Nu kommer jeg jo ikke idag, sååå.... Jeg kan da ikke vente til torsdag med at se den smukke smukke perfekte lille ryg!

Selvfølgelig må du komme med - du er da selvskrevet!! Og vi drager også flittigt mod Horsens, så du ikke altid skal herop!

Jo, hvis bare jeg kunne finde ud af at ligge billederne herind - har ingen scanner... Prøver lige at finde på en løsning, når jeg kommer hjem fra skat!

Anmeld

9. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Selvfølgelig må du komme med - du er da selvskrevet!! Og vi drager også flittigt mod Horsens, så du ikke altid skal herop!

Jo, hvis bare jeg kunne finde ud af at ligge billederne herind - har ingen scanner... Prøver lige at finde på en løsning, når jeg kommer hjem fra skat!

Tag et billede af dem og læg det ind! Jeg har prøvet både at scanne og tage billeder og de blir lige gode! Er jo nysgerrig  

Anmeld

9. november 2010

Marco2

Tillykke med veloverstået scanning.

Ag

Anmeld

9. november 2010

Mettemus

DK skriver:

Selvfølgelig skal du med! Især når vi nu alle tre er i samme "åh nej nu skal vi købe hel ny garderobe, fordi vi har tabt os ud af alt det gamle tøj"-båd. Det er rart at have nogle lidelsesfæller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.