Glad efter MD scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Sofia

Hej alle

Så er Morten og jeg lige kommet hjem fra Skejby, hvor vi var til MD scanning. Det gik så fint, babyen vokser helt som den skal, og "den" var velskabt og sund og rask. Dog var den ikke så samarbejdsvillig, ville slet ikke ligge så de rigtige mål kunne tages, til sidst kom der en anden sygeplejerske ind, som pressede meget hårdt og det endte med hun fik den lille til at samarbejde!

I forhold til kønnet så sagde vi jo til dem, at vi ikke ønskede at vide det. Jeg synes jeg så en tap, men altså Morten mener det bare var navlestrengen, og tror ærlig talt også det bare var noget jeg bildte mig ind.. Men måske viser jeg alligevel lige billederne til DK, føler mig overbevist om hun kan spotte en tap hvis der er en ..

Men uanset hvad, har jeg enten en fantastisk lille Elise eller en fræk lille Alfred i maven - med en fin lille næse, og en rygsøjle som blev rost meget Og jeg er halvvejs, ja faktisk i uge 21... og mærker ofte liv! JUHUUU!

Livet føles så skønt!

Knus til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Laura25

Tillykke Sofia. Hvor er det dejligt at høre og sikke nogle flotte navne I har fundet på!!

Masser af knus herfra

Anmeld

8. november 2010

Riksen

Jubii! Og tillykke med den veloverståede scanning og med at du nu er halvvejs!

Var det ikke fantastisk at se hvor meget der er sket med den lille siden NF-scanningen?

Det bliver så spændende at se om det er en Elise eller en Alfred, men uanset hvad, så er det jo nogle super søde navne, I har valgt.

Kram!

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Tillykke Sofia. Hvor er det dejligt at høre og sikke nogle flotte navne I har fundet på!!

Masser af knus herfra

Tak Ja, det er de navne vi har besluttet os for, har det stadig sådan lidt, at det jo kan være navnet bare slet ikke passer til den lille når man møder ham/hende, og så må vi finde på et andet, men knuselsker også bare de navne

Kan ikke huske om du har nævnt hvad jeres lille gut skal hedde?

Knus tilbage!!

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Riksen skriver:

Jubii! Og tillykke med den veloverståede scanning og med at du nu er halvvejs!

Var det ikke fantastisk at se hvor meget der er sket med den lille siden NF-scanningen?

Det bliver så spændende at se om det er en Elise eller en Alfred, men uanset hvad, så er det jo nogle super søde navne, I har valgt.

Kram!

JO, lige præcis, det var tydeligt at der var sket rigtig meget!! Synes det er helt surealistisk at der vokser et lille mennske inde i en

Anmeld

8. november 2010

AnneBJ

Tillykke med den veloverståede scanning! Glæder mig, til vi skal se om det er en Alfred eller Elise, søde navne er det i hvert fald begge to

Anmeld

8. november 2010

DK

Ejjj hvor dejligt! Ja kom med billeder! Jeg vil sååå gerne se den lille bebs derinde, så skal jeg se om jeg kan tyde tap fra andet, he he!

Men skønt at alt var pefekt og at babyen bare havde det sååå godt derinde i babyhulen!

Anmeld

8. november 2010

Mettemus

Ihh tillykke med veloverstået scanning, fine tal og forhåbentligt gode billeder? Jeg er sikker på du har set den lille tap - hvis det er det, din mavefornemmelse har sagt hele vejen igennem 21 lange uger nu, tror jeg godt, du kan regne med det.

Jeg synes MD-scanningen var meget bedre end NF. Var ellers forberedt på ikke at kunne se ret meget fordi det jo er en anden vinkel de scanner fra, men de var så søde at give os rigtig mange minutter og billeder i profil, og man kunne se ALT Vores lille bebs var heller ikke særlig samarbejdsvillig, men synes kun det var dejligt - så fik vi nemlig endnu flere minutter sammen med den lille.

Synes i øvrigt det er røvsejt at du kunne holde spændingen ud og ikke bare komme til at spørge en lille smule til køn

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ihh tillykke med veloverstået scanning, fine tal og forhåbentligt gode billeder? Jeg er sikker på du har set den lille tap - hvis det er det, din mavefornemmelse har sagt hele vejen igennem 21 lange uger nu, tror jeg godt, du kan regne med det.

Jeg synes MD-scanningen var meget bedre end NF. Var ellers forberedt på ikke at kunne se ret meget fordi det jo er en anden vinkel de scanner fra, men de var så søde at give os rigtig mange minutter og billeder i profil, og man kunne se ALT Vores lille bebs var heller ikke særlig samarbejdsvillig, men synes kun det var dejligt - så fik vi nemlig endnu flere minutter sammen med den lille.

Synes i øvrigt det er røvsejt at du kunne holde spændingen ud og ikke bare komme til at spørge en lille smule til køn

Billederne er desværre ikke helt i top, da den lille bare ikke ville vende sig ud mod os, så en del af billederne er af ryggen - men sikke en flot ryg Jeg må masse-fotografere når jeg har født i stedet, så kan man sikkert slet ikke stoppe med at tage billeder!!

Det jeg tror er tappen, er vist nok navlestrengen, hmm, eller ja, jeg aner det jo ikke!! Men spændende, det er det bestemt!!

Slevom de scannede en time, var det kun til aller aller sidst, den lige vendte sig kort ud imod os.

Men rigtig dejligt de kunne sige at alt var som det skulle være

Anmeld

8. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Billederne er desværre ikke helt i top, da den lille bare ikke ville vende sig ud mod os, så en del af billederne er af ryggen - men sikke en flot ryg Jeg må masse-fotografere når jeg har født i stedet, så kan man sikkert slet ikke stoppe med at tage billeder!!

Det jeg tror er tappen, er vist nok navlestrengen, hmm, eller ja, jeg aner det jo ikke!! Men spændende, det er det bestemt!!

Slevom de scannede en time, var det kun til aller aller sidst, den lige vendte sig kort ud imod os.

Men rigtig dejligt de kunne sige at alt var som det skulle være

Ja det er jo det vigtigste, og det er også fuldstændig ligemeget hvor meget man kan se. Vi VED jo at det er vores små guldklumper der skvulper rundt på skærmern, så det er det hele værd alligevel

Og ja- du må lige billedspamme max til marts! Vi kan helt sikkert ikke få nok billeder af den lille forårsbebuder! Måske man endda kan opleve den live?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.