Opel kadett 1,2 s 3 dørs 82 til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. november 2010

Pena

Nå så lige det først er når den er 35 år gammel den bliver veteranbil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

H+S Skjolgborg.

anetteb skriver:

den er da fin. når det er sådan en gammel bil og den er velholdt. + de er svære at tage livet af vi køre selv i en, og den har været frossen to gange sidste vinter. 

held og lykke med salget

Tak og ja de køre pisse godt og ikke dyrt i del osv...

Anmeld

10. november 2010

Anette&Sophia

Sisley skriver:

Som sagt det er ca. 80 gange så meget som bilens værdi - ok, så lad os sige 20 gange så meget...

som nysynet står den i mindst 5000. vores er 10.000 værd. så ansvar er ikke 20 gange mere end bilens værdi  

- bare fordi nogen er så sippet at de skal have den nye hyundai eller lign. så ville jeg ti gange hellere køre i denne bil, specielt hvis man køre galt. for trykker du fronten på en japserspand, ryger motoren ind i kabinen, og så kan man ligeså godt sige bye bye. men en gammel opel redder sgu liv. 

Hvis det var en suzuki swift jeg kørte galt i den anden dag, så ville jeg sidde klemt fast, hvis ikke død. og det er kun fordi motoren i japanske og koreanske biler er pakket så tæt sammen, og der ikke luft er i motorrummet, hvor der derimod i en opel er masser af plads i motorrummet, så der skal meget til før motoren ryger ind i kabinen.

tænk over den næste gang du vil købe en bil.

Tyskerne er bare bedst til biler

Anmeld

10. november 2010

motterhea

Det er godt nok en fin lille veteraner du har der!

Må jeg spørge hvorfor du skal af med den?

Anmeld

10. november 2010

H+S Skjolgborg.

motterhea skriver:

Det er godt nok en fin lille veteraner du har der!

Må jeg spørge hvorfor du skal af med den?

Man har købt en anden og jeg har ikke kørekort...Så den stå bare og skid syndt..

Anmeld

10. november 2010

Sisley

anetteb skriver:

som nysynet står den i mindst 5000. vores er 10.000 værd. så ansvar er ikke 20 gange mere end bilens værdi  

- bare fordi nogen er så sippet at de skal have den nye hyundai eller lign. så ville jeg ti gange hellere køre i denne bil, specielt hvis man køre galt. for trykker du fronten på en japserspand, ryger motoren ind i kabinen, og så kan man ligeså godt sige bye bye. men en gammel opel redder sgu liv. 

Hvis det var en suzuki swift jeg kørte galt i den anden dag, så ville jeg sidde klemt fast, hvis ikke død. og det er kun fordi motoren i japanske og koreanske biler er pakket så tæt sammen, og der ikke luft er i motorrummet, hvor der derimod i en opel er masser af plads i motorrummet, så der skal meget til før motoren ryger ind i kabinen.

tænk over den næste gang du vil købe en bil.

Tyskerne er bare bedst til biler

Beklager, men det er den ikke værd - hvis du kan få det for den synes jeg du skal slå til.

En Kadett er ikke særlig sikker at køre galt i - i mange af de gamle kadett'er er der fx kun en to-punktssele. Desuden er nyere biler generelt meget mere sikre i haveri end gamle. Hertil kommer at den sikkert er en mega svinebunke rent miljømæssigt...

Anmeld

10. november 2010

maria_wlt

En gammel kadett D... Jeg er vild med kadett'er men tror ikke den er meget værd nu om dage.

Hvis det havde været en c'er i super stand så havde den haft muligheder

Anmeld

10. november 2010

Carina1977

Wow havde jeg oprettet den her tråd, og opdaget at der var kommet mange svar på den, så ville jeg være blevet mega-skuffet, når jeg først havde læst indlæggene, for ingen af jer, har været interesseret i at købe bilen

Anmeld

10. november 2010

Anette&Sophia

Sisley skriver:

Beklager, men det er den ikke værd - hvis du kan få det for den synes jeg du skal slå til.

En Kadett er ikke særlig sikker at køre galt i - i mange af de gamle kadett'er er der fx kun en to-punktssele. Desuden er nyere biler generelt meget mere sikre i haveri end gamle. Hertil kommer at den sikkert er en mega svinebunke rent miljømæssigt...

det er jo klart at den ikke er miljøvenlig. modellen er 30 år gammel. desuden så har den 3 punkt seler

men jo, en ny synet kan man sagtens få 5000 for

tror vi har nok forstand på biler herude, eftersom min kæreste er opel mekaniker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.