Opel kadett 1,2 s 3 dørs 82 til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.942 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. november 2010

H+S Skjolgborg.

Opel Kadett 1,2 S 3-dørs, '82
Mærke og model Opel Kadett 1,2 S
Årgang 1982
Brændstof Benzin
Farve Brun
... Døre 3-dørs

Mekanisk er bilen ok. Den har fået nye skiver og klodser foran. Har dog noget rust, og under bagklap er der hul. Men er meget fin i bund. Bilen skal synes.
Kom med et bud
Der medfølger et sænkningssæt nyt, med dæmpere og fjedre.
Sænker 60/60.

Er bilen lige nået for dig af hygge lidt med her i vinteren eller manden.

Så kom og se den og kom med et bud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Sisley

Jeg er ked af at sige det, men den er altså ingenting værd... Var det ikke bedre at få skrotpræmie?

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

den er da fin. når det er sådan en gammel bil og den er velholdt. + de er svære at tage livet af vi køre selv i en, og den har været frossen to gange sidste vinter. 

held og lykke med salget

Anmeld

8. november 2010

Joan ( Smallie )

Sisley skriver:

Jeg er ked af at sige det, men den er altså ingenting værd... Var det ikke bedre at få skrotpræmie?

Tænker lige det samme.

Anmeld

8. november 2010

Sisley

anetteb skriver:

den er da fin. når det er sådan en gammel bil og den er velholdt. + de er svære at tage livet af vi køre selv i en, og den har været frossen to gange sidste vinter. 

held og lykke med salget

Hehe ja den er retro  Synes den er sej, men jeg ser det lidt som at overtage et problem - ansvarsforsikringen er 80 gange dyrere end bilen.

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

hvorfor skrotte en bil der kan køre? og som ikke er ved at ruste fra hinanden?

Anmeld

8. november 2010

Anette&Sophia

Sisley skriver:

Hehe ja den er retro  Synes den er sej, men jeg ser det lidt som at overtage et problem - ansvarsforsikringen er 80 gange dyrere end bilen.

så har du vidst ansvarsforsikring det forkerte sted, for vi giver kun 2000 pr. år

Anmeld

8. november 2010

Sisley

anetteb skriver:

så har du vidst ansvarsforsikring det forkerte sted, for vi giver kun 2000 pr. år

Som sagt det er ca. 80 gange så meget som bilens værdi - ok, så lad os sige 20 gange så meget...

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Sisley skriver:

Som sagt det er ca. 80 gange så meget som bilens værdi - ok, så lad os sige 20 gange så meget...

Haha ej undskyld, men fed bemærkning

Til TS: Den er da sød

Anmeld

8. november 2010

Pena

Sisley skriver:

Sig mig kan den ikke gå for en veteranbil? Mener det er 25 år. For så er der ihvertfald et eller andet der bliver vildt billigt. Kan ikke lige huske hvad det hedder... Men den er nuller. Men på kontanthjælp må jeg vist lige springe over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.