Hvornår på døgnet er i gået i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

JustAnotherName

Har begge gange fået veer om aftenen, og født om natten.

Ved den første startede det som "murrende fornemmelse" ved middagstid, og udviklede sig i løbet af dagen. Fik veer om aftenen ved 23 tiden, og fødte klokken 04:12

Med nummer to fik jeg veer ved 21-tiden (sådan startede det),
ankom på sygehuset omkring klokken 23, og fødte hende klokken 00:43

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Palaja

Vandet gik omkring kl 18 og min datter blev født 5.38 næste morgen . Fik dog først veer omkring midnat.

Anmeld

8. november 2010

LinLin

Første gang: vandet gik 5.30

Anden gang: første ve 5.25

- og jeg er meget lidt morgenmenneske

Anmeld

8. november 2010

serinasmor

jeg fik veer ca 19.30 d. 4 jan .. hun er født 7.24 d. 5. jan

Anmeld

8. november 2010

Jibbe

Mit vand gik kl 1810 om onsdagen ca og jeg fødte fredag kl 2319. Første ve kom efter igangsættelse fredag formiddag.

Anmeld

8. november 2010

Benne-bob

Mente bestemt ikke selv at jeg havde veer lørdag aften ved 19 tiden, men 2 timer senere besluttede min far og daværende kæreste altså at det var veer...og da jeg kom på hospitalet viste det sig da også at jeg havde åbnet mig 3 cm...så trods min modvilje måtte jeg altså føde... Søndag eftermiddag kom benjamin ud :-)

Anmeld

8. november 2010

Dansker i England

Mine veer startede ca kl 19 og lillepigen er født kl 01,22 natten efter - altså 30 timer senere.

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

Mit vand gik ved min første datter mellem 4-6 om morgenen og blev sat i gang med stikpille kl 12.20, da der ingen veer kom og kl 1.09 blev hun født. Ved min nr 2, gik vandet efter kl 6 mener jeg :O og kort tid efter kom der veer. Var på hospitalet mellem 14-15 og kl 18.47 er hun født.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Fredag aften i uge 24 og varede til søndag kl. 16... og så gik de igang tirsdag igen  og om aftenen tæt på midnat kom drengene til verden dvs. UGE 25

Anmeld

9. november 2010

sarahb

startede kl. 12 middag og fødte 4.19´om natten..
Puha en omgang. Nu venter vi på nummer 2 med 9 dage til termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.