Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første ve kl 7.15 om morgenen d. 3 August, fødte d. 4 august kl 00.05
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt middag, da vandet gik kl 13... blev sat i gang dagen efter kl 17.30 og fødte senere samme aften
mine veer startede ved 23 tiden og fødte kl. 06.59 næste morgen.. så det må være aften
Vågnet ved den første ve kl 5 om morgen den 23 feb og små 40 timer senere den 24 feb kl 21,34 kom hun til verden.
kl 6 gik vandet og kl 10 kom Liam til verden
Fik en stikpille tirsdag aften
Små veer i løbet af natten
Onsdag morgen kl 8 tog de vandet og kl 12.15 var hun født
Så jeg har stemt morgen..
Vandafgang kl. ca. 04.15 tirsdag morgen, første ve ca. 1-1½ time efter, fødte kl. 09.24 tirsdag formiddag
Bryndis skriver: Hvordan foregår sådan en hindeløsning? Jeg skal til jordemoder på torsdag hvis der ikke er sket noget inden (hvilket jeg HÅBER) og så vil jeg egentlig gerne have sat gang i noget da jeg har store smerter hele tiden.
Hvordan foregår sådan en hindeløsning?
Jeg skal til jordemoder på torsdag hvis der ikke er sket noget inden (hvilket jeg HÅBER) og så vil jeg egentlig gerne have sat gang i noget da jeg har store smerter hele tiden.
jordemoderen roder sådan set bare rundt dernede og spreder sine fingre derinde i et forsøg på at gøre plads det gjorde ikke ondt på mig, det trykkede nærmest bare
Bryndis skriver: Jeg fik min første ve kl 4.00 om morgenen hvor jeg havde født kl 14.21 samme dag Og fordi at jeg fødte om morgenen første gang så har jeg bare en idé om at jeg også skal gå i fødsel om natten igen den her gang. Men det er jo ikke til at vide
Jeg fik min første ve kl 4.00 om morgenen hvor jeg havde født kl 14.21 samme dag
Og fordi at jeg fødte om morgenen første gang så har jeg bare en idé om at jeg også skal gå i fødsel om natten igen den her gang. Men det er jo ikke til at vide
Asta fik jeg veer ved 1900 tiden om fredagen og lørdag kl 0735 er hun født.
Anton fik jeg veer en fredag kl 1600 og han er født om natten 0218:0)
Vandet gik kl. 0.15, og Laura er født kl. 6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128