Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik min første ve kl 4.00 om morgenen hvor jeg havde født kl 14.21 samme dag
Og fordi at jeg fødte om morgenen første gang så har jeg bare en idé om at jeg også skal gå i fødsel om natten igen den her gang. Men det er jo ikke til at vide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså nu blev jeg sat igang..... det blev jeg kl.10 om formiddagen..
MEN.... Mit vand gik kl.00.05 og der startede veerne... så har valgt nat
og han kom så ud med aks kl.2.14.....
jeg fik veer en halv time efter hindeløsning hos jordemoderen...da var klokken ti minutter over 13
Tjuhl skriver: jeg fik veer en halv time efter hindeløsning hos jordemoderen...da var klokken ti minutter over 13
Hvordan foregår sådan en hindeløsning?
Jeg skal til jordemoder på torsdag hvis der ikke er sket noget inden (hvilket jeg HÅBER) og så vil jeg egentlig gerne have sat gang i noget da jeg har store smerter hele tiden.
mit vand kig dog kl 12.30ca men først 2dage efter fik jeg veer kl 22
Jeg fik min første ve omkring kl 3. Kl 23.30 gik mit vand. Og kl 3.54 (et døgns tid efter første ve) er vores datter født
Jeg fik veer onsdag kl. 16.10 og fødte fredag kl. 16.12 efter 48 timer og 2 minutters veer....
Vandet gik 6.30 det begyndte at murre lidt i maven en times tid senere hvor jeg var på vej til hospitalet
Vandet gik kl. 5.30, veerne begyndte så småt en halv times ti efter, men var ik slemme før omkring 10-11 tiden og kl. 19.14 havde jeg født min pige :-)
20 gik vandet og fødte 8:00
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128