bange for familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2008

bette

ej hold da op en familie du har dig der.. det er da ik særlig pænt af dem at slå hånden af dig på den måde.. ved du hva.. op i røven med dem hvis de ik kan finde ud af at støtte dig i dit valg..!!!!

kan godt sætte mig lidt ind i hvordan du har det.. da jeg selv blev gravid fik jeg også negative kommentar fra mine venner.. (de er ik mine venner i dag for hva fanden skal man bruge dem til når de alligevel ik er der for en når man har brug for det) dog var det en god respons fra familien hvilket jeg også frygtede lidt.. da min kæreste lige havde været mig utro.
men alt gik fint og jeg har fundet nogle langt mere værdifulde venner nu..

kan slet ikke forstå dine forældre ik støtter dig.. eller bare i det hele tager prøver at forstå dig..bliver sku lidt ked på dine vegne.. det er jo netop ik lige det man havde brug for når du står og er glad over at være gravid.. ihvertfald min opfattelse.

håber du har nogle venner omkring dig der kan gøre den dejlige nyhed om et barn lidt mere lykkeligt.. hvis en person kommer og fortæller at de er gravid.. så siger man tillykke.. basta!!

held og lykke med det hele.. og håber sku din familie får de øjne op og bliver voksne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] ej hold da op en familie du har dig der.. det er da ik særlig pænt af dem at slå hånden af dig på den måde.. ved du hva.. op i røven med dem hvis de ik kan finde ud af at støtte dig i dit valg..!!!! kan godt sætte mig lidt ind i hvordan du har det.. da jeg selv blev gravid fik jeg også negative kommentar fra mine venner.. (de er ik mine venner i dag for hva fanden skal man bruge dem til når de alligevel ik er der for en når man har brug for det) dog var det en god respons fra familien hvilket jeg også frygtede lidt.. da min kæreste lige havde været mig utro. men alt gik fint og jeg har fundet nogle langt mere værdifulde venner nu.. kan slet ikke forstå dine forældre ik støtter dig.. eller bare i det hele tager prøver at forstå dig..bliver sku lidt ked på dine vegne.. det er jo netop ik lige det man havde brug for når du står og er glad over at være gravid.. ihvertfald min opfattelse. håber du har nogle venner omkring dig der kan gøre den dejlige nyhed om et barn lidt mere lykkeligt.. hvis en person kommer og fortæller at de er gravid.. så siger man tillykke.. basta!! held og lykke med det hele.. og håber sku din familie får de øjne op og bliver voksne mennesker[/citat] :'(:@;).. Ja jeg kan kun give dig helt ret...Deres tab..Men af snakke sådan til deres datter er sku langt ude.. Lille_line: sku tavligt men deres tab selvom det gør mega ondt...Kender det.. Håber du har en god svigerfamilie og venner/veninder omkring dig.. Alt mulig held og lykke.. (H)

Anmeld

20. august 2008

lille_line

svigerfamilien lader som om de ka li mig
men går alivel og laver onde rygter om mig

har heller ik nogen venner har ikke haft rigtige venner i flere år fordi jeg desværre har lavet noget lort
men det er slut
og de venner jeg har haft har jeg brændt a fordi min morfar havde brug for mig

så dem har jeg mistet og så flytter man her over PUUHA éndnu værre

om 42 dage flytter vi til sdr jylland ved højer så håber der er nogen der nede

Anmeld

20. august 2008

Christinahr

Tillykke med graviditeten først :D

En af de dejlige ting der er ved at få barn er udover selve barnet også de ting der følger med.

For mig har det også betydet en masse nye bekendtskaber i form af mødregrupper, andre med bebser på samme størrelse i området mm.

Jeg foreslår du bare melder dig til noget gravidsforberedelse, svømning eller lign. Det er en nem måde at skabe kontakter på når du nu er blevet gravid:P

Ignorer familien og find venner/veninder der kan lide dig som du er...

Anmeld

20. august 2008

SaNiNa

Hvor er jeg ked af at hører den måde de har slået hånden af dig på...

Det må være rigtig modbydelig at opleve sin famlile på den møde...
men du kan jo altid skrive herinde så vil der helt sikkert være en eller flere som kan hjæælpe...

(H) Stort klem her fra...

Anmeld

20. august 2008

lille_line

ja er rigtig glad for siden
men det er bare hårdt

om 42 dage flytter vi heldigvis til sdr jylland ved højer så det blir nok nemmere at finde venner der

Anmeld

20. august 2008

Christinahr

Jeg tror bare du er havet det forkerte sted på fyn for her i odense er vi søde :P

Anmeld

20. august 2008

SaNiNa

vi er meget søde i odense ;)

Anmeld

20. august 2008

lille_line

jeg er på ærø :(

vi flytter til sdr jylland snart

min morfar har lige haft ringet
fik a vide der kom nogen regninger på tlf
og så sku jeg lige vide at der stod en til at ta ungen når jeg havde født

Anmeld

20. august 2008

moniquesmor

det er jo bestemt ikke noget han bestemmer men dig selv... du er jo over 18 er du ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.