bange for familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.242 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. august 2008

lille_line

ja må indrømme at jeg idag pludselig mistede lysten til at besøge min familie i randers her i weekenden, min morfar ligger med tivoliet på havnen... og der sku vi jo ned og hilse på, men nu blir jeg faktisk bange fordi det er jo ikke kun min morfar der er der flere fra familien kommer også og hilser på og nu frygter jeg de slår hånden a mig... min far har slået hånden a mig fordi jeg sagde han ikke sku bestemme om jeg sku ha en abort for det gør jeg bare ikk. min morfars eks kone er der også og de vil jo se beviser men de eneste beviser jeg kan gi dem er at jeg kan tisse 2 streger på en test og at jeg idag dags dato er i 8+0 og har kun et par cowboy bukser som ikke strammer livet ud a mig... den 3 aug røg jeg ind og blev scannet pga mistanke om indre blødninger, men alt så fint ud meen fik jo ikke noget billede med hjem a den lille og familien ved jeg blev scannet så de tror jo ikke på det når jeg ik har noget billede med og er bange for de alle sammen vender mig ryggen :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

SaNiNa

tror vi virkelig din familie ikke tror på du er gravide?

jeg håber virkelig at de vil accepter at du ikke har fået nogle billeder med fra scanning men de må da kunne se det på din mave eller bare stole på dig...

det er jo ikke dem som skal vælge om du skal have en abort eller ej det er noget du ? faderen skal gøre op sammen... sp må dine famile bare acceptere jeres beslutning...

Men syntes du skal besøge din morfar, håber det kommer til at forløbe meget bedre end du håber...

stort (H) her fra Sanne

Anmeld

12. august 2008

Stumpen

Hold da op en mistroisk familie du har dig der.. (nu kender jeg jo så heller ikke hele forhistorien) Men må sige at jeg godt kan forstå at du ikke orker det, jeg havde nok valgt at blive væk... Ikke af frygt for at de skulle vende mig ryggen, men simpelthen for at blive fri for at skulle sidde og forsvare mig selv en hel dag overfor mennesker der åbenlyst ikke tror på det jeg siger....
Ved scanninger pga. tvivl tror jeg ikke der er nogen som får billeder med hjem...
Men noget andet er, kan du ikke tage din vandrejorunal med og knalde på bordet når tante gertrud kæfter op for 5. gang om, om du nu også er gravid???
(H)Anja..

Anmeld

12. august 2008

lille_line

det er nemlig det jeg ikke kan for lægerne her over har først tid på mandag kl 11 til at lave den og idag er jeg i 8+0 :'( og jeg ved at de sikkert vil gøre alt for at ødelægge det for mig ved jeg har levet livet rimlig vildt før i tiden men de sidste mange måneder har jeg slappet a og nu er jeg gravid så er ved at omlægge mit liv 180 grader så barnet får 110% hva det behøver jeg er så frustreret har grædt mig selv i søvn de sidste 2 nætter for jeg savner jo min familie men nu hvor min storebror og far har slået hånden a mig er jeg bange for de andre også gør det der har være 2 gange før hvor der har været mistanke om graviditet men det er hurtigt blevet slettet igen men nu tror de ik på det selvom jeg var til vagtlæge med kramper da jeg var på camping med min mor er mest nervøs for min grand faster og min morfars kone

Anmeld

18. august 2008

tasha33

hej
håber at du havde en god weekend og at din famile behandlede dig ordentligt. hvordan er det gået ved lægen:)
knuz tasha33
(H)

Anmeld

18. august 2008

SaNiNa

venter rigtig spændt på at hører hvordan det er gået...

(H)

Anmeld

18. august 2008

lille_line

tjaa hva ska jeg sige min morfar sagde at jeg bare sku prøve ¨på at være gravid så ssku han knalde mig en så den røg ud :'(:(:'(:(:( der var min gran gran gran kusine der sys om det ellers ik rigtig nogen a de andre :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( men hva det er mig der kan hygge med den bette så og så´kan de bare holde dig VÆK

Anmeld

18. august 2008

tasha33

det er jeg ked af at hører, men se det sådan at det er deres tab, at de mister noget værdigfuldt at se sådan en lille vokse op

Anmeld

18. august 2008

Plysbjørnen

Det er da noget af en træls familie du har dig der... Familien betyder meget ja, men den er ikke alt...

Du skal bare stole på dig selv og kæresten?? (hvis han stadig er der), så skal du nok klare det alt sammen... Og så håbe på at du har nogen dejlige venner og veninder der kan støtte dig...

Betina

Anmeld

18. august 2008

lille_line

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.