Søde Jannie. Jeg tænkte også, at din læge var idiot at sætte sådan nogle skrækscenarier op for dig og havde skrevet en hel tirade om det, men så blev jeg i tvivl om, om det var lægen, der havde gjort det eller var noget, du tænkte dig frem til, så jeg slettede det igen.
AG's historie om veninden med stafylokokker er bare sådan et godt eksempel på, hvad den slags dumme læger kan sætte i gang af tanker. De burde indskærpes at tænke sigbare en lille smule om, før de øfler derud af med strøtanker.
Jeg kan sørme godt forstå, at det er hårdt at skulle vente i 4 arbejdsdage på svar og så med en weekend imellem! Føj dog!
Men PRØV at lade være med at male skrækscenarier om Lasse i hospitalsseng op for dig selv... Og puha, jeg forstår godt, det er svært at lade være...
Men så husk i hvert fald igen, at det ville blive værst for dig, hvis det utopiske skulle ske, at det rent faktisk skulle gå så galt, som man forestiller sig i din situation. Lillemanden føler sig jo tryg, bare du er sammen med ham og viser ro og har det godt. 99 % af det ubehag man generelt føler ved sygdom og problemer i det hele taget som voksen, er jo de tanker, man bygger op om, hvordan det hele skal gå. Et lille barn er kun i nuet, hvor det måske lige gør ondt at blive stukket, men to minutter efter er det glemt igen og så ligger han ikke og spekulerer på resultater og eventualiteter.
Så kære, søde Jannie, det er rigtig synd for [f]dig[/f] det her og jeg håber virkelig, du har en masse støtte omkring dig, der kan berolige dig og få dig til at lade være med at forestille dig det værste af det værste! Ellers kom til os og fortæl, så vi kan forsøge at muntre dig op med manglen på sandsynlighed for, at han fejler noget som helst!
Dejlig oplysning fra Ivf'fen om, at nyreproblemer ikke viser sig ed bakterier i urinen f.eks!
Knus fra Birgitte
Anmeld