[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
hej....
tja, hvordan har han det? Jo han har det egentlig udemærket, og feberen er stærkt på retur. Spiser også bedre idag.....
Meeen, de sticksede (ordbog tak??) jo urinen, som der umiddelbart ikke var noget i.. men de har også dyrket den for en sikkerheds skyld, og den viser så at han faktisk har en urinvejsinfektion:(:( og i og med det ikke er blærebetændelse, sidder der noget længere oppe, og man ved ikke hvad. De (bakterierne) kan stamme fra nyrebækkenet, fra nyrerne, fra urinvejslederen og endelig kan der være tale om misdannelser.....
Lægen sagde igår at der meget sjældent er noget i de urinprøver fra så små børn, så han ville gerne være helt helt sikker... Mange ting kan nemlig spille ind - Lasse havde posen på ud at sove og har dermed lagt i 2 timer med den under en varm dyne osv, og det giver jo rigtig bakterierne gode kår.....
Så konklusionen er at vi skal lave en ny prøve, omhælde den i et specielt glas med det samme der er noget i posen, og så sende til en afd på Skejby sygehus, som så vil undersøge den....
Jeg blev rigtig ked af det, da jeg havde snakket med lægen - og har grædt meget i formiddag. Forestillede mig de væreste ting ,med misdannelser og nyresygt barn med nyretransplantation og dialyse... er SÅ bang for der er noget alvorligt med ham, må jeg sige... øv!! Jeg har tit sagt til Peter, sp osv at jeg synes han er lidt gul i huden, men ingen har rigtigt taget det alvorligt, men nu tænker jeg at så har jeg måske fat i noget alligevel... Nu begynder jeg at hyle igen.....
Han er så livsglad og herlig en dreng, at jeg slet slet ikke kan overskue hvis han er alvorligt syg. Men jeg må jo tage det som det kommer, og være glad for det er opdaget så vi kan få styr på det....
Jannie - ked:(
[/citat]
nej nej nej...hvor har min åndsvage hjerne da været?
er han ok den lille lasse...aj for pokker søde ven, hvordan kan du snuppe en frisk prøve fra ham? det er jo helt umuligt?
jeg håber det bare er en bakterie, og ikke noget med nyrene!
er du selv ok?[/citat]
Jamen, han fik jo den her famøse pose på, som vi har nævnt før... og så kiggede vi ca hvert kvarter om der var kommet noget i - det skulle helst ud af posen og i special-glasset så hurtigt som muligt...
Egentlig er han ok - feberen er stærkt på retur, og har også spist godt og leget godt i dag, så det er til den gode side.... heldigvis.
Tja, mor her?? Hun falder ikke til ro før vi har et svar!!!! Jeg er sgu rigtig rigtig træt af det, må jeg indrømme og "glæder" mig til noget konkret at forholde mig til..... KAN IKKE magte hvis han er syg, og så alligevel - jeg skal nok være stærk for ham om nødvendigt!!! Og reelt er jeg jo glad for de har fundet "det" tidligt, så han kan hjælpes.... Men uvisheden og billederne på nethinden med en nyrersyg dreng har jeg svært ved... Men må jo vente på resultatet......:'(
Jannie
Anmeld