Alene hjemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Min dygtige pige (L) De har lige ringet fra vuggeren og fortalt at Smilla sover sødt i barnevognen efter en frokost hvor hun spiste flot! Så nu er mor glad... Og så fandt jeg iøvrigt ud af hvor længe det er siden at jeg sidst har hørt høj musik. Sådan RIGTIG højt... Jeg satte Daft Punk på anlægget og så fik den ellers ikke for lidt med 'Da Funk', ahhhhhh - det er jo vidunderligt. Næsten som at være ung igen! [/citat] Ååh, høj musik... Genopdagede også først fænomenet for 4 måneder siden og NØJ, hvor var det rart!! Jeg havde helt glemt, at bas og trommerskal kunne [k]mærkes[/k] og at ens egen stemme skal overdøves, for at man kan kalde det rigtig høj musik 8D Dejligt at høre, at hun havde det så godt hos DP'en, at du var nødt til at få en god dag ud af det (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Min dygtige pige (L) De har lige ringet fra vuggeren og fortalt at Smilla sover sødt i barnevognen efter en frokost hvor hun spiste flot! Så nu er mor glad... Og så fandt jeg iøvrigt ud af hvor længe det er siden at jeg sidst har hørt høj musik. Sådan RIGTIG højt... Jeg satte Daft Punk på anlægget og så fik den ellers ikke for lidt med 'Da Funk', ahhhhhh - det er jo vidunderligt. Næsten som at være ung igen! [/citat] Lige præsic det med musikken har jeg også nydt - fuld skrue og tilbagestrøget hår under rengøring, og man behøver ikke gå og skule til babyalarmen.. Lækkert at den lille Smillevip har opført sig flot! Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.