Alene hjemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Astrid P

Så blev det min tur til at efterlade mit dyrebareste i vuggestuen og tage hjem helt alene... Så nu sidder jeg her med sådan en underlig følelse af at der mangler noget. :S

Hmm, måske jeg skulle give mig til at gøre rent. Eller læse op på det fag jeg skal starte med på semi om 14 dage. Eller forberede aftensmaden. Eller vaske noget af det tøj der hober sig op i vasketøjskurven.

Eller bare stene lidt baby.dk ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Så blev det min tur til at efterlade mit dyrebareste i vuggestuen og tage hjem helt alene... Så nu sidder jeg her med sådan en underlig følelse af at der mangler noget. :S Hmm, måske jeg skulle give mig til at gøre rent. Eller læse op på det fag jeg skal starte med på semi om 14 dage. Eller forberede aftensmaden. Eller vaske noget af det tøj der hober sig op i vasketøjskurven. [rød]Eller bare stene lidt baby.dk[/rød] ;)[/citat] Go' fornøwelse, her sker ikke meget. Sagde hun, og BURDE faktisk gå videre med den forpu.... ogave. 8D

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Astrid P skriver:

Så blev det min tur til at efterlade mit dyrebareste i vuggestuen og tage hjem helt alene... Så nu sidder jeg her med sådan en underlig følelse af at der mangler noget. :S

Hmm, måske jeg skulle give mig til at gøre rent. Eller læse op på det fag jeg skal starte med på semi om 14 dage. Eller forberede aftensmaden. Eller vaske noget af det tøj der hober sig op i vasketøjskurven.

Eller bare stene lidt baby.dk ;)

Det må være rigtig underligt... Pludselig al den tid, man sådan har haft brug for og så sidder man bare og savner :( Men mon ikke, det bliver rart nok med tiden?

Håber, du får en dejlig dag i hvert fald (H)

Anmeld

12. august 2008

Astrid P

Min dygtige pige (L) De har lige ringet fra vuggeren og fortalt at Smilla sover sødt i barnevognen efter en frokost hvor hun spiste flot! Så nu er mor glad... Og så fandt jeg iøvrigt ud af hvor længe det er siden at jeg sidst har hørt høj musik. Sådan RIGTIG højt... Jeg satte Daft Punk på anlægget og så fik den ellers ikke for lidt med 'Da Funk', ahhhhhh - det er jo vidunderligt. Næsten som at være ung igen!

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

hihi om lidt skriver du også at du er gået igang med sjusserne??

hihi

men dejligt med noget alene tid ik.

Susan

Anmeld

12. august 2008

Astrid P

Susan1978 skriver:

hihi om lidt skriver du også at du er gået igang med sjusserne??

hihi

men dejligt med noget alene tid ik.

Susan

HAHR, ja måske man skulle drikke sig i hegnet... Ahh, det går sgu nok ikke! Men jo, nu er det helt fint med alene tid - når jeg ved at den lille prut har det godt...

Anmeld

12. august 2008

Anja

Super dejligt at hun bare sover sødt nu :)

Har selv lidt sommerfugle i maven ved tanken om at dpmor sikker lige nu er ved at lægge Elias i barnevognen ..... :S

Anmeld

12. august 2008

Astrid P

Anja skriver:

Har selv lidt sommerfugle i maven ved tanken om at dpmor sikker lige nu er ved at lægge Elias i barnevognen ..... :S

Åh, ja... Det er bare næsten umuligt at forestille sig at andre kan putte dem lige så godt som vi kan, ikke?

Anmeld

12. august 2008

Anja

Astrid P skriver:

Anja skriver:

Åh, ja... Det er bare næsten umuligt at forestille sig at andre kan putte dem lige så godt som vi kan, ikke?

Ja, det er vildt mærkeligt. Og nej, ingen kan gøre det så godt som os ! Mener vi i al fald selv ;)

Anmeld

12. august 2008

linemus

Anja skriver:

Astrid P skriver:

Anja skriver:

Ja, det er vildt mærkeligt. Og nej, ingen kan gøre det så godt som os ! Mener vi i al fald selv ;)

Nemlig! Stakkels børn, der skal puttes af fremmede ;)

Tror nu, vi er dem der har det hårdest i de her dage :D

Dejligt at du nyder dagen, Astrid 8D Alting bliver også nemmere, når man lige høre, at de har det godt dernede.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.