Jeg har så oplevet en anden side af sagen, for mig har det været en dans på " roser " men har også fået to ufattelig nemme børn, og har en helt igennem fantastisk kæreste, og far til vores børn!
Vi planlagde barn da vi begge var 16 og blev gravid kort tid efter.
Da jeg fødte vores datter, var jeg lige gået ud at teknisk skole, eller det gjorder jeg i starten af graviditen, da jeg havde rigtig slem kvalme, men det var på nogle punkter godt nok, for jeg har fået konstateret rigtig dårlig ryg, så drømmen om at blive kok, må forblive en drøm.
Min kæreste var i lærer som mekaniker, men måtte desværre stoppe ½ år efter, af personlige årsager.
Da vi var 18, planlagde vi barn nummer to, og blev gravid kort tid efter.
På det tidspunkt boede vi i en 3 værelses, flyttet 3 måneder inden jeg skulle føde, i en 4 værelses, så begge børn kunne få deres eget værelse.
Vi er idag begge 19, og har en vidunderlig datter på 2 år, og en søn på knap ½ år.
Jeg går hjemme på barsel, og skal igang med genoptræning af min ryg efter den, og så efter det skal jeg havde fundet ud af sammen med minlæge hvad jeg kan holde til at lave.
Min kæreste, har et godt betalt job som han er super glad for!
Så her har det ikke været noget " problem " at få børn i en ung alder. Vi har haft vores op og nedture, men hvem har ikke det? 
Håber du kunne bruge mit svar til noget.
Anmeld