Min lille mus har flækket læben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2008

Rasmine

Stakkels NM.
Og stakkels mor!
:-o

De skal nok have et nyt tastatur, de bliver jo slidt de bogstaver!
Hmm...af hvad dog?
-Vi skriver jo ikke særligt meget på vores tastaturer.
(Ironi-smiley)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

birgittemarie

Nadi skriver:

Ej for en oplevelse! Jeg var nok også begyndt at stortude hvis det var Ollie det var sket for. Det var jeg næsten ved da han slog næsen ned i gulvet da han var ved at lære at kravle rigtigt, men hele familien var samlet så tænkte at jeg hellere måtte være fattet. Men FUCK jeg havde det dårligt, for det var lidt min skyld!

Hvordan ser hendes læbe ud idag?? Det er da altid noget at hun er som hun plejer, og hun ikke lader sig mærke af det.
God bedring med læben til NM :)

-Nadia

Jarhmen, man føler sig så ussel og det er langt ude, for man kan jo ikke gøre for det! Men det hører vel med til at være nogens mor, så naturen er sikker på, at man vil gøre ALT, der står i ens magt for at beskytte de små (L)

Læben ser fin ud i dag - bortset fra indvendigt 8( - og tusind tak for god-bedringen (L)

Åh, nej BM, der er ikke noget værre end at se de små bløde....Julius hoppede op i et bord som helt lille og flækkede også læben - jeg var så knust og følte mig så skyldig, selvom han selv gjorde det, men han tog det pænt og skræmmerne forsvandt hurtigt igen.
Knus til din lille søde mus
kh Birgitte

Åh nej, kan lige forestille mig det 8( Nøøj, hvor skal man igennem mange ubehageligheder med de små basser og det er kun lige begyndt. PUHA!

Tak for knus til hende, hun får det så snart hun vågner (L)

Stakkels NM.
Og stakkels mor!

De skal nok have et nyt tastatur, de bliver jo slidt de bogstaver!
Hmm...af hvad dog?
-Vi skriver jo ikke særligt meget på vores tastaturer.
(Ironi-smiley)

Ha! Det kan godt være, du har ret :D Men så må vi kunne få et nyt på garantien, for det er ikke over et år gammelt...

Knus til jer alle 3 fra Birgitte (H)

Anmeld

12. august 2008

linemus

Stakkels lille skat og mor - det bløder bare helt vildt, når det er der ved læben. Sebastian gjorde det en del gange som lille (mindre), så jeg kender det alt for godt. Jeg troede også, jeg var super cool i sådanne situationer, men så snart det er mine børn, fiser jeg rundt om mig selv og aner ikke, hvad jeg skal gøre... ikke lige det bedste, men jeg bliver bare så panikken, når det er dem :'( Her er Sebastian 15 mdr. efter et fald fra hans lille røde dukkevogn, som han mente, det var bedst at sidde i: http://www.saxtorff.com/Sebastian/Tom_files/2005-12-16%20at%2019-41-08.jpg [citat]lod hende sutte på sådan en af de der sodavands-is i en lille aflang pose. Herefter gik hævelsen overraskende hurtigt væk, og dagen efter kunne man faktisk nærmest ikke se det.[/citat] Hvor smart, Astrid. Det vil jeg huske til næste gang. Knus Line

Anmeld

12. august 2008

Astrid P

Årh, lille mand... Sikken en underlæbe!

Anmeld

12. august 2008

Anja

Stakkels lille pus :'( men sikke et held, at tænderne gik fri ! Jeg har det stadig skidt med at Elias mangler et stykke på begge fortænder - han går under betegnelsen "Elias-hugtand" herhjemme :P

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

uha BM, det var da noget af en grim oplevelse...

Men godt at hun hurtig kom efter det, de kommer sig tit hurtigere end os, for vi ser billederne i hovedet længe efter.

Emil faldt også ned af Eas 2 trins skammel hun har ude på badeværelset til når hun børster tænder. og han røg lige på hovedet.. ned i klinkegulvet .... shit en lyd.. nu har han en kæmpe bule i panden..

kan huske jeg også har prøvet det der med Ea, det var lige da hun var begyndt at gå, hun snublede og slog hovedet lige ned i gulvet. og der var også blod overalt..

det bedste man kan gøre er netop det kolde vand også en kold klud på bagefter.

Et stort knus til jer..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.