Tusind tak for alle jeres svar, søde piger (L)
[citat]EEEEJ, for hulen, stakkels barn!!! Ja, stakkels jer alle 3..... det er bare så hårdt når de kommer galt af sted - især når det er af lidt voldsommere karakter. Er hun ok stadig??? Kan godt forstå du blev ked, det var jeg dæleme også blevet sikke en forskrækkelse hva? Håber ikke hun er for hævet imorgen, det lille pus!!! øv, ....
Jannie[/citat]
Heldigvis er hun helt normal at skue i dag. Bortset fra flængen på indersiden af læben, men ikke nogen hævelse eller noget. Pyyhaaa (H)
[citat] Sikke da en dramatisk oplevelse! Kan næsten fornemme at den der trods alt var mest rolig var lille Nova . Puha - der er bare et eller andet med blod og små børn, man bliver altså bare så forskrækket og bange.... [/citat]
Det var nok farmand, der var mest rolig, men hun var i hvert fald mere roligend mig :$(H)
[citat] Pyha, Smilla har også haft flækket læben og det er jo sindssygt så meget det bløder[rød]... Her skete det på den første tur med den spritnye BRIO-gåvogn som jeg var såååå glad for at jeg havde købt til hende, så jeg syntes virkelig at det var min skyld - onde mor[/rød]. Da vi havde fået det værste blod væk, satte Anders sig med hende og lod hende sutte på sådan en af de der sodavands-is i en lille aflang pose. Herefter gik hævelsen overraskende hurtigt væk, og dagen efter kunne man faktisk nærmest ikke se det.
Jeg håber lille NM er okay idag og at hendes læbe ikke er alt for øm og stor!
KH Astrid [/citat]
Ååh, det kan jeg godt forestille mig :'( Hvor vardet synd for dig, der lige havde købtsådan en fin en til hende. (L)
Jeg går også rundt og har vildt dårlig samvittighed i dag og må en gang i mellem lige spørge mig selv om, hvorfor jeg har det, men det kan jeg ikke lige finde ud af ;)
Øv, hvor må sådan noget bare ikke overgå ens lille basse.
[citat] morn med dig BM
hvor er det vel nok forfærdeligt, og man bliver så bange langt ind i sjælen når der sker noget med de små.
men et rigtigt godt råd er, at være cool, så langt hen ad vejen du kan, stille og roligt tjekke hvad der er galt, og hvor meget det drejer sig om, for nu mere panisk du bliver nu mere skriger ungerne, og nu mere blod vælter der frem.! jeg ved godt det ikke er nemt, for det er bare så uhyggeligt når det sker.
men godt hun er i orden igen det bette pus, jeg kan godt huske dengang tiff flækkede læben oppe ved veninden
dit tastatur? under føleren sidder der en cornection-knap---prøv lige at trykke den nogle gange...den kan godt drille af og til, og tjek hvor langt væk den er...måske er den gledet langt fra dit tastatur? [/citat]
Du har ret og jeg troede også, at jeg var i stand til über coolness i sådan en situation, så jeg håber huleme, at det kun var fordi Michael varher, at jeg tillod mig at panikke!
Tak for tastatur tip! Det skal straks prøves!
[citat]Uha da.... sikke dog noget ord hva. Dén lille stakkel. Godt der ikke skete mere end det, selv om det sikkert har været slem at se alt det blod komme fra sin lille pige....
Og ja, kender alt til strejkende trådløse tastature...derfro jeg fik mit gamle igen [/citat]
Ja hold op jeg har også tænkt på, hvor mange langt værre ting, der kunne være sket, så vi føler os mægtigt heldige i dag!
Og tastaturet er godt nok også under kraftig aflivelses-overvejelse i dag!
Knus fra Birgitte, som nuhellere må komme hen og mandsopdække ormen, som virker mere usikker på benene i dag end ellers 8( Eller også har jeg bare paranoia... men under alle omstændigheder, tror jeg nok hun vil blive holdt lidtmere øje med i dag (L)
Anmeld