må bare dele det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2008

Loggidut

stort tillykke, nu tror jeg filme det er flertallet som bære på en dejlig hemmelighed!

hvor er det bare dejligt for jer!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

linemus

Tillykke Louise!!! Hvor er det dejligt for jer, at det er lykkedes så hurtigt igen. Håber alt går som det skal :) Det er da også lidt spændende, hvormange der er denne gang ;)

Knus Line

Anmeld

12. august 2008

Astrid P

Tillykke med den gode nyhed, Louise... Det bliver spændende at følge alle de nye unger der kommer her hos os i Juli07!

KH Astrid

Anmeld

12. august 2008

Anja

Tillykke !!

Super dejligt for jer - og sikke en flok I får :P

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

ja i går godt nok til den her i juli gruppen..

stort tillykke med spiren og ja jeg skal nok krydse alt hvad krydses kan for at den blir der..

Held og lykke med det.

Susan som bare har alt for travlt på job.. :S

Anmeld

12. august 2008

Kaufie

Stort tillykke med spiren :D

Hvor er det vildt der er så mange allerede......

Mette, som også snart vil....

Anmeld

12. august 2008

Louise mortil4

Hey allesammen

Rigtig mange ta for alle jeres svar. Nej bilen kan vi godt beholde endnu, det er en 7 personers galaxy vi har, så hvis bare vi holder os til max 2 så er der stadig plads 8D Dog er vi nød til at har en trailer med for at ha klapvogn og barnevogn med på en gang. Ja det biliver en ordenlig flok vi får, men dette er også den sidste vi skal ha. Men hvor jeg bare glæder mig. f... det bliver hårdt, men hvor bliver det bare dejligt samtid, og hvor kan de bare få meget ud af hinanden alle 4. Freja når vist lige at blive 3 år og 2 mdr. Puha ja det bliver spændene at se hvor mange der er, men jeg tror nu kun der er 1 enkelt denne gang, og det er nok som de andre også en pige.

Knus Louise - som faktisk er lidt nervøs for at skulle fortælle på arbejde at jeg snart skal på barse igen, puha.

Anmeld

12. august 2008

Marco2

Ei tillykke MarieLouise.

Mor til 4!!

KH AG

Anmeld

12. august 2008

Lulle25

Stort tillykke;) er viiildt misundelig:)(H)

Anmeld

12. august 2008

Tynen

STORT TILLYKKE!!!!! 8D

Hvor er det vildt!!!
Krydser fingre for jer :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.