må bare dele det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Louise mortil4

med alle jer dejlige tøser. Jeg er GRAVID 8D8D Det har taget 1 månede denne gang, de første 2 gange tog det 4 mdr. Jeg testede fordi lægen havde sagt at jeg skulle teste med lidt mellemrum nu hvor jeg ikke havde fået menses endnu efter SA i juni. Men nu er den der altså, bragende positiv med det samme. Så xxx lige fingre for at bebs bliver der inde denne gang. F.... også lige på mandens føsdag, rimelig godt timet hva.. Jeg får termin omkring april regner jeg med. Men det er et mysteriuma indtil efter scanning.

Knus Louise - som skal ha fat i en streamer til manden hvor der står far til 4. Til bilen altså. Og 3 bluser til ungerne med jeg skal være storesøster, men først når der er gået lidt tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Mikkelmusen

tillykke med det :)

Anmeld

11. august 2008

Lene76

Tillykke..... Jeg xxxxxxxxxxxer alt hva jeg kan på at spiren blir de næste mange uger... endnu engang tillykke.

Knus Lene

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Tillykke søde Louise 8D Hvor er det dejligt (L)Skal nok krydse alt, der krydses kan for at babyspiren kommer dennegang!

Knus fra Birgitte - stadig med l.... tastatur...

Anmeld

12. august 2008

Juniors mor

Stort tillykke - hvor er det dejligt for jer :D

Anmeld

12. august 2008

mor til en del

Stort tillykke herfra....hvor er vi dog produktive herinde.....det er skønt....

Lisbeth 8+?

Anmeld

12. august 2008

Rasmine

Arj altså...
Stort tillykke med Blob!

Så skal I ud at have ny bil også, eller hvordan gør man med 4???
:P

Anmeld

12. august 2008

Muffinmus

Tillykke med det..spændende at se at du så hører til i marts med mig eller april:)

Anmeld

12. august 2008

Nadi

TILLYKKE :D

-Nadia

Anmeld

12. august 2008

Ny mor

Ejjjjjjjjjjjjj, TILYKKE, Louise!!!!!!!!!!!!!! :)) :)) :)) Hvor er det bare vildt, som vi yngler her på jul07, ha, ha, ha :D
(H) Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.