Sove på eget værelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Åh bare det var mig En normal nat for os der ammer jeg kl 20 hvor hun puttes og så ammer jeg kl 23, 2, 4 og så vågner hun kl 7

Hvor pusidt! Frederikke vågnede på præcis samme tidspunkter inden vi startede op med kartofler/grøntsager til aften. Nu vågner hun max en enkelt gang, så det har virkelig gjort en forskel herhjemme. Synes jo 2-3 gange om natten er alt for mange gange, når jeg ved at det ikke er "nødvendigt" at spise så ofte.

I øvrigt kom Frederikke på eget værelse at sove da hun var 1½ md, og har gjort det siden. Det går smadder godt, og jeg ligger 10 gange bedre og sover om natten - så herhjemme er det bestemt et HIT at sove på eget værelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Anne85

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor pusidt! Frederikke vågnede på præcis samme tidspunkter inden vi startede op med kartofler/grøntsager til aften. Nu vågner hun max en enkelt gang, så det har virkelig gjort en forskel herhjemme. Synes jo 2-3 gange om natten er alt for mange gange, når jeg ved at det ikke er "nødvendigt" at spise så ofte.

I øvrigt kom Frederikke på eget værelse at sove da hun var 1½ md, og har gjort det siden. Det går smadder godt, og jeg ligger 10 gange bedre og sover om natten - så herhjemme er det bestemt et HIT at sove på eget værelse.

Tja... måske hun er sulten det lille myr... ville nu bare så gerne vente... og et elelr andet sted tænker jeg ikke hun er ved at DØ af sult for i dagtimerne kan hun sagtens gå 4 timer uden mad. Hmm... tror lige den skal vendes med sundhedsplejersken når hun kommer næste mandag.

Dejligt at jeg ikke er den eneste der har prøvet at flytte prinsessen på eget værelse

Anmeld

10. november 2010

Corn

Anne85 skriver:

Åh bare det var mig En normal nat for os der ammer jeg kl 20 hvor hun puttes og så ammer jeg kl 23, 2, 4 og så vågner hun kl 7

Og jeg skulle så bare have holdt min mund. I nat blev han puttet kl 20, vågnede efter 30 minutter og det endte med jeg tog ham med nedenunder igen. Så gik jeg i seng omkring midnat og puttede ham efter amning.

Manden vågnede så kl 2 i nat, og der havde jeg ammet 4 gange og derfra spiste han HVER TIME indtil i formiddag omkring kl 11.30...

Snak lige om appetitspring... Nu sover han så på anden eller tredje time, og jeg er noget dvask...

Anmeld

10. november 2010

Anne85

Macaab skriver:

Og jeg skulle så bare have holdt min mund. I nat blev han puttet kl 20, vågnede efter 30 minutter og det endte med jeg tog ham med nedenunder igen. Så gik jeg i seng omkring midnat og puttede ham efter amning.

Manden vågnede så kl 2 i nat, og der havde jeg ammet 4 gange og derfra spiste han HVER TIME indtil i formiddag omkring kl 11.30...

Snak lige om appetitspring... Nu sover han så på anden eller tredje time, og jeg er noget dvask...

man fristes jo til at sige... ha ha Meeeeen nu vil jeg ikke blive for smart i en fart... Nynne sover lige ringe... i nat endte jeg squ med at ta hende tilbage i min seng... der er satme så koldt om natten når man skal op og amme

Anmeld

10. november 2010

NoName

Jeg ved ikke lige hvad der sker for 3. kvartals bebser... synes de spiser konstant om natten???? kan det virkelig passe at vi snart skal i gang med velling om aftenen????? ei vel da???? Caroline spiser også oftere om natten end om dagen.....

og hun har været ET stort pyldre hoved siden i mandags = minimal nattesøvn... og hun er jo en skovl til at sove om dagen også, så jeg lider efterhånden af seriøst søvnmangel...

Anmeld

10. november 2010

Jibbe

Åh Frej spiser også tit om natten. Her til aften blev han puttet kl 20 og ville spise igen kl 21. Og sådan er det tit om Aftenen. Tænker lidt at det er tryghed herhjemme. Vi var kommet så langt at putte ham i vuggen men så sov han så ringe og kun 1 time ad gangen så lige nu koncentrerer jeg mig bare om at lære ham at falde i søvn i barnevognen selv hvilket er stort fremskridt.
Men det er fandme heller ikke nemt når at han får skoldkopper lige midt i vores "putte i vuggen" læren.
Så at sove på eget værelse har laaaange udsigter :-(

Anmeld

11. november 2010

Anne85

noname skriver:

Jeg ved ikke lige hvad der sker for 3. kvartals bebser... synes de spiser konstant om natten???? kan det virkelig passe at vi snart skal i gang med velling om aftenen????? ei vel da???? Caroline spiser også oftere om natten end om dagen.....

og hun har været ET stort pyldre hoved siden i mandags = minimal nattesøvn... og hun er jo en skovl til at sove om dagen også, så jeg lider efterhånden af seriøst søvnmangel...

Ja nogle morgener når jeg er ved at DØ af søvnmangel tænker jeg squ - "I aften får du proppet en flaske vælling i munden" - meeen jeg ville jo gerne hvis vi ku vente lidt med alt det halløj. I nat var også ok... ammede kl 20,22,1,5 og så vågnede hun kl 6.30.

Anmeld

11. november 2010

Corn

Det plejer bare at være et appetitspring, så det går over igen... Og lige om lidt bliver Aslan 6 mdr, og så går det megahurtigt med grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.