Sove på eget værelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Anne85

DAs mor skriver:

Altså Adam er kun lige knapt 2 mdr - så første skridt er han skal fra vugge til trememseng, hvilket vi har gjort klar til da han er 5 cm fra at fylde vuggen ud!  

Men tremmesengen står også i soveværelset og han kommer ikke ud af det, før han og David skal dele værelse.. Vi har ikke et "ekstra" værelse, hvor vi bor nu. Så planen er at vi skal bytte værelser om et år tænker jeg - måske til sommer afhængig af hvordan han sover - soveværelset er nemlig meget større end Davids værelse!

Hvis vi havde haft et værelse til ham var han kommet i det når han begyndte at sove igennem ( for at det bliver når han er 3 mdr ligesom storebror )

Ja her var vuggen også blevet for lille - og tremmesengen kan ikke være i soveværelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

MTS

Vi har planer om at Oliver kommer ind på sit eget værelse i starten af næste år. lige nu sover han i sin tremmeseng i vores sovværelse. Godt nok skal han ikke spise om natten men jeg er mest tryg ved at er der ved siden af. Så han skal ikke nogle steder forløbig

Anmeld

8. november 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja her var vuggen også blevet for lille - og tremmesengen kan ikke være i soveværelset.

Jeg har købt sådan en bedside crib.... den kan hun ligge i længe endnu...

http://www.babysam.dk/Bedside-Crib.aspx

Anmeld

8. november 2010

Anne85

noname skriver:

Jeg har købt sådan en bedside crib.... den kan hun ligge i længe endnu...

http://www.babysam.dk/Bedside-Crib.aspx

Smart

Anmeld

8. november 2010

Anne85

Hi hi... kan godt høre vi gør tingene lidt anderledes herhjemme end ved jer andre Men jeg tror nu vi fortsætter for det har været en succes indtil videre

Anmeld

8. november 2010

Corn

Anne85 skriver:

Hi hi... kan godt høre vi gør tingene lidt anderledes herhjemme end ved jer andre Men jeg tror nu vi fortsætter for det har været en succes indtil videre

Jeg regner med at han smutter ud af soveværelset inden nytår... Jeg trænger snart til privatliv

Men jeg gider ikke stå op om natten, det gjorde jeg ellers med de to andre. Og der er INTET system i Aslans soven-igennem... Men han gør det 3-5 gange om ugen. Tror det bliver mere regelmæssigt når han begynder at få fast føde, men det gider jeg ikke igang med endnu, og så lækker-buttet som han er, så er ammemælk stadig nok til ham

Anmeld

8. november 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg regner med at han smutter ud af soveværelset inden nytår... Jeg trænger snart til privatliv

Men jeg gider ikke stå op om natten, det gjorde jeg ellers med de to andre. Og der er INTET system i Aslans soven-igennem... Men han gør det 3-5 gange om ugen. Tror det bliver mere regelmæssigt når han begynder at få fast føde, men det gider jeg ikke igang med endnu, og så lækker-buttet som han er, så er ammemælk stadig nok til ham

Nej jeg begynder heller ikke på fast føde foreløbigt... hun spiser godt nok stadig om natten (gør Aslan slet ikke det???), men ellers synes jeg hun virker til at blive fint mæt på min mælk. Nu må vi se hvad den næste måneds tid bringer... begynder hun pludselig at vågne en million gange om natten kan det godt være mor bankeri bordet og begynder at proppe mere mad i hende, men som det er nu tror jeg hendes lille mave har bedst af at vente så længe som muligt

Anmeld

8. november 2010

Corn

Anne85 skriver:

Nej jeg begynder heller ikke på fast føde foreløbigt... hun spiser godt nok stadig om natten (gør Aslan slet ikke det???), men ellers synes jeg hun virker til at blive fint mæt på min mælk. Nu må vi se hvad den næste måneds tid bringer... begynder hun pludselig at vågne en million gange om natten kan det godt være mor bankeri bordet og begynder at proppe mere mad i hende, men som det er nu tror jeg hendes lille mave har bedst af at vente så længe som muligt

Han vågner ikke hver nat, først hen ved 4-5 tiden.

Så 3-5 gange om ugen sover han fra 20/21- 4/5 tiden, de andre nætter vågner han 3-4 gange, så ved ikke lige hvad han har gang i, men han KAN sove igennem på ammemælk, men gør det altså ikke hver nat. Men jeg føler mig ikke så flad og brugt som ved de andre ungers natteroderi

Anmeld

8. november 2010

g.seerup

Anne85 skriver:

Nå 3. kvartal mødre - er det kun mig der har været bussemand og nu har flyttet baby ind på eget værelse??
Nynne har sovet i sin tremmeseng på sit eget værelse siden i tirsdags Og det er bare gået så fint. Har hver aften badet hende, hygget lidt på sengen eller på et tæppe på gulvet hvor hun har ligget med bar røv , siddet i gyngestolen på hendes værelse og sunget, ammet og så puttet i sengen med sin nusseklud og sut - og så har hun ellers bare sovet. De fleste nætter har hun bare vågnet et par gange og skulle spise - og det har selvfølgeig været lidt hårdt at skulle stå op for at gå ind og fodre (fremfor at gøre det i sengen som jeg plejer) - men sårn må det være når banditten stadig spiser om natten.
Så jeg synes absolut det har været en succes
Har dog lige måtte knibe en tåre - nu er hun vokset ud af hendes fine leander vugge og hænger ikke længere i den ved siden af mig... huuuulk...

jeg synes det er en go beslutning i har taget, og hun er på eget værelse.

Min den ældste kom på eget værelse da hun var 1 ½ uge gammel...hverken hun eller os sov om natten..vågnede hver gang der var en lyd fra en af os. Da hun kom ud af soveværelset gik det meget bedre med at sove..men har da brugt meget tid på at rende frem og tilbage for at gi mad, sut og dyne på..

nr 2 sov i sin lift inde hos os indtil han ikke kunne være i den længere. Det gjorde han fordi han var rigtig snottet og hostede voldsomt de første mdr af hans liv. Det var faktisk så slemt at jeg hver nat vågnede ved at han var ved at blive kvalt i slim..så han skule ingen steder inden det var ovre!!!

Viktor bliver 8 uger imorgen, og han er den første jeg har ammet så længe..han spiser meget om natten (i nat 7 gange )og så længe det er så tit tror jeg heller ikke han kommer på eget værelse så længe han være i liften..men nu må vi se

Nå..en masse sludder herfra..synes det er rigtig dejligt for jer at det går så godt med hende på eget værlse

Anmeld

8. november 2010

Anne85

Macaab skriver:

Han vågner ikke hver nat, først hen ved 4-5 tiden.

Så 3-5 gange om ugen sover han fra 20/21- 4/5 tiden, de andre nætter vågner han 3-4 gange, så ved ikke lige hvad han har gang i, men han KAN sove igennem på ammemælk, men gør det altså ikke hver nat. Men jeg føler mig ikke så flad og brugt som ved de andre ungers natteroderi

Åh bare det var mig En normal nat for os der ammer jeg kl 20 hvor hun puttes og så ammer jeg kl 23, 2, 4 og så vågner hun kl 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.