Anne85 skriver:
Nå 3. kvartal mødre - er det kun mig der har været bussemand og nu har flyttet baby ind på eget værelse??
Nynne har sovet i sin tremmeseng på sit eget værelse siden i tirsdags
Og det er bare gået så fint. Har hver aften badet hende, hygget lidt på sengen eller på et tæppe på gulvet hvor hun har ligget med bar røv
, siddet i gyngestolen på hendes værelse og sunget, ammet og så puttet i sengen med sin nusseklud og sut - og så har hun ellers bare sovet. De fleste nætter har hun bare vågnet et par gange og skulle spise - og det har selvfølgeig været lidt hårdt at skulle stå op for at gå ind og fodre (fremfor at gøre det i sengen som jeg plejer) - men sårn må det være når banditten stadig spiser om natten.
Så jeg synes absolut det har været en succes 
Har dog lige måtte knibe en tåre - nu er hun vokset ud af hendes fine leander vugge og hænger ikke længere i den ved siden af mig... huuuulk...
jeg synes det er en go beslutning i har taget, og hun er på eget værelse. 
Min den ældste kom på eget værelse da hun var 1 ½ uge gammel...hverken hun eller os sov om natten..vågnede hver gang der var en lyd fra en af os. Da hun kom ud af soveværelset gik det meget bedre med at sove..men har da brugt meget tid på at rende frem og tilbage for at gi mad, sut og dyne på..
nr 2 sov i sin lift inde hos os indtil han ikke kunne være i den længere. Det gjorde han fordi han var rigtig snottet og hostede voldsomt de første mdr af hans liv. Det var faktisk så slemt at jeg hver nat vågnede ved at han var ved at blive kvalt i slim..så han skule ingen steder inden det var ovre!!!
Viktor bliver 8 uger imorgen, og han er den første jeg har ammet så længe..han spiser meget om natten (i nat 7 gange
)og så længe det er så tit tror jeg heller ikke han kommer på eget værelse så længe han være i liften..men nu må vi se 
Nå..en masse sludder herfra..synes det er rigtig dejligt for jer at det går så godt med hende på eget værlse 
Anmeld