Nu har jeg seriøst brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
henh01 skriver:

ej at glemme: TRYK UD KONDI!! Refell

Jahaer!!!!! Jeg smutter derud på Fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Ja lige præcis.. Men de har været reglmæssige i 4 timer idag hvor der var 11min imellem..!! FOR HELVED det var ikke sjovt med morsyg dreng samtidig..!! I GUDER...!!

God ide at ringe derop igen hvis de starter. Man føler sig bare så dum når man ringer synes jeg.

Anmeld

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

God ide at ringe derop igen hvis de starter. Man føler sig bare så dum når man ringer synes jeg.

arh gud ja.. dum?.. Specielt når de så siger : Jamen du er jo andengangsfødende..! Så spørger de hvor gammel min søn er.. ØHH han er 21 måneder.. Jamen så er det jo ikke så længe siden..

NEJ køre JM, men altså nu er det altså 21måneder siden jeg fødte sidst..!! Samtidig er denne graviditet slet ikke ens på nogen måder som med Tino..!! Desuden er jeg møg i tvivl så helt ærlig DØM mig nu ikek og tro jeg er ekspert i at føde børn fordi jeg har født før..!!

Anmeld

7. november 2010

eliasogmor

quar20 skriver:

ØHHH...!! SHIT.. Nu gør du mig sku lidt nervøs..!! Lige nu sidder jeg og har lidt pause fra smerterne.. Måske det er gået i sig selv igen.. Hvem ved..!! Håber det ved gud ikke for magter snart ikke flere  smerter..!!

Men starter det igen så ringe rjeg derop og vil undersøges..!!  1000 tak for svar

undskyld... kan bare huske 1 gang min veninde(sygeplejrske) rigede derop, for at sige at den altså helt var galt nu... detduede ikke vi kom nu, da der var meget travlt.. og jeg var jo 1.gangs fødende og UNG (ja sgu det sagde de)og vi var jo lidt mere dramatiske...så vi skulle vente lidt indtil veerne var reglmæssige... 3 timer senere nægtede jeg at blive hjemme, og sagde at nu ringede hun at sagde at vi kommer...vi kom derop, og jeg var vist 5 cm åben og den næste halvetime tog lige resten af cm og jeg fødte bettemanden på 5 pres inden for 10 min.. så nåede kun at presse færdig, før den næste ve kom ind over...så afsted med dig og bliv undersøgt... og hvis der ikke er gang i den.. får i jer da bare en god køretur...

Anmeld

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

arh gud ja.. dum?.. Specielt når de så siger : Jamen du er jo andengangsfødende..! Så spørger de hvor gammel min søn er.. ØHH han er 21 måneder.. Jamen så er det jo ikke så længe siden..

NEJ køre JM, men altså nu er det altså 21måneder siden jeg fødte sidst..!! Samtidig er denne graviditet slet ikke ens på nogen måder som med Tino..!! Desuden er jeg møg i tvivl så helt ærlig DØM mig nu ikek og tro jeg er ekspert i at føde børn fordi jeg har født før..!!

nemlig. og tit med attituden: "Tror du vi har tid til dig og dit jammeri - vi er faktisk underbemandet i dag"

Anmeld

7. november 2010

Kaufie

quar20 skriver:

haha griner ja har læst mig frem til at man skal ringe når der er 5-7min imellem når man er andengangsfødende..!!

MEN MEN har kun haft 11 minutter imellem dem..

Jeg har så hørt fra flere anden gangs fødende, at der ofte ikke kommer så regelmæssige veer - lige pludselig er man nede på 2-3 min - og SÅ er det nu!

Selv har jeg lov til at komme ind fra 1. ve, da jeg var en hurtig føder første gang.

Anmeld

7. november 2010

quar20

eliasogmor skriver:

undskyld... kan bare huske 1 gang min veninde(sygeplejrske) rigede derop, for at sige at den altså helt var galt nu... detduede ikke vi kom nu, da der var meget travlt.. og jeg var jo 1.gangs fødende og UNG (ja sgu det sagde de)og vi var jo lidt mere dramatiske...så vi skulle vente lidt indtil veerne var reglmæssige... 3 timer senere nægtede jeg at blive hjemme, og sagde at nu ringede hun at sagde at vi kommer...vi kom derop, og jeg var vist 5 cm åben og den næste halvetime tog lige resten af cm og jeg fødte bettemanden på 5 pres inden for 10 min.. så nåede kun at presse færdig, før den næste ve kom ind over...så afsted med dig og bliv undersøgt... og hvis der ikke er gang i den.. får i jer da bare en god køretur...

Ej i guder...!! Nu blir jeg faktisk nervøs..!! Er der flere umenneskelige Jmer i verden foruden dem der er i Randers?..!!

Anmeld

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

nemlig. og tit med attituden: "Tror du vi har tid til dig og dit jammeri - vi er faktisk underbemandet i dag"

PRÆCIS....!!

Anmeld

7. november 2010

quar20

Kaufie skriver:

Jeg har så hørt fra flere anden gangs fødende, at der ofte ikke kommer så regelmæssige veer - lige pludselig er man nede på 2-3 min - og SÅ er det nu!

Selv har jeg lov til at komme ind fra 1. ve, da jeg var en hurtig føder første gang.

SHIT...!!

Jamen så er det bare at holde tid på dem og forlange at blive undersøgt når man selv føler at det er ved at være nu..!! 1000 tak for svar..

Anmeld

7. november 2010

eliasogmor

quar20 skriver:

Ej i guder...!! Nu blir jeg faktisk nervøs..!! Er der flere umenneskelige Jmer i verden foruden dem der er i Randers?..!!

jep,,,,en i kolding....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.