quar20 skriver:
ØHHH...!! SHIT.. Nu gør du mig sku lidt nervøs..!! Lige nu sidder jeg og har lidt pause fra smerterne.. Måske det er gået i sig selv igen.. Hvem ved..!! Håber det ved gud ikke for magter snart ikke flere smerter..!!
Men starter det igen så ringe rjeg derop og vil undersøges..!! 1000 tak for svar 
undskyld...
kan bare huske 1 gang min veninde(sygeplejrske) rigede derop, for at sige at den altså helt var galt nu... detduede ikke vi kom nu, da der var meget travlt.. og jeg var jo 1.gangs fødende og UNG
(ja sgu det sagde de)og vi var jo lidt mere dramatiske...så vi skulle vente lidt indtil veerne var reglmæssige... 3 timer senere nægtede jeg at blive hjemme, og sagde at nu ringede hun at sagde at vi kommer...vi kom derop, og jeg var vist 5 cm åben og den næste halvetime tog lige resten af cm og jeg fødte bettemanden på 5 pres inden for 10 min.. så nåede kun at presse færdig, før den næste ve kom ind over...så afsted med dig og bliv undersøgt... og hvis der ikke er gang i den.. får i jer da bare en god køretur...
Anmeld