Nu har jeg seriøst brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Måske en god ide at tage derind til tjek alligevel?? 11 min imellem er da ikke særlig lang tid..

Ikea åbner kl. 10.. kan være vi ses.. hahahahahahah jeg vil også prøve lykken... ej, tror nu jeg satser på at der sker noget alligevel meget snart, uden Ikea besøg.

Ringede derind tidligere og de havde travlt og hvis det så bare gik i sig selv igen - jamen så ville det jo være tidsfordriv sagde JM.. Og det kan jeg egentlig godt give hende ret i..!!

Hun lød nu rigtig sød - og sagde at HVIS nu vandet gik sku jeg huske at smide mig ned og IKKE rejse mig op, så det var vigtigt at jeg HELE tiden havde telefonen på mig osv..!!

Men nu har jeg lige en pause med smerterne, men er møg øm..!!  Hvor er det mærkeligt at man ligefrem sidder og håber på smerterne kommer igen og fortsætter Og kun blir værre..

Haha griner..!! Ja tror nu hellere ikke Ikea får et besøg af mig sådan lige i nærmeste fremtid..!! Syntes slet ikke jeg kan overskue Rema100 kl. 15 så hvordan dælen sku jeg ku overskue Ikea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

eliasogmor

quar20 skriver:

haha griner ja har læst mig frem til at man skal ringe når der er 5-7min imellem når man er andengangsfødende..!!

MEN MEN har kun haft 11 minutter imellem dem..

psssttt mine veer var ikke en fis regelmæssige da jeg skulle føde...og heller ikke da jeg fødte..eller jo de kom bare alt forhurtigt....men min pointe er, at hvis jeg ikke havde stolet på min krops signaler havde jeg født hjemme...men det var jo også 1 gang.. ved ikke med anden gang....

Anmeld

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Ringede derind tidligere og de havde travlt og hvis det så bare gik i sig selv igen - jamen så ville det jo være tidsfordriv sagde JM.. Og det kan jeg egentlig godt give hende ret i..!!

Hun lød nu rigtig sød - og sagde at HVIS nu vandet gik sku jeg huske at smide mig ned og IKKE rejse mig op, så det var vigtigt at jeg HELE tiden havde telefonen på mig osv..!!

Men nu har jeg lige en pause med smerterne, men er møg øm..!!  Hvor er det mærkeligt at man ligefrem sidder og håber på smerterne kommer igen og fortsætter Og kun blir værre..

Haha griner..!! Ja tror nu hellere ikke Ikea får et besøg af mig sådan lige i nærmeste fremtid..!! Syntes slet ikke jeg kan overskue Rema100 kl. 15 så hvordan dælen sku jeg ku overskue Ikea

Okay.. Tror også bare det er fordi man selv er så meget i tvivl om om det i virkeligheden er veer eller "bare" snyde veer man har.. Jeg er i hvert fald meget i tvivl.. griner

Anmeld

7. november 2010

quar20

eliasogmor skriver:

psssttt mine veer var ikke en fis regelmæssige da jeg skulle føde...og heller ikke da jeg fødte..eller jo de kom bare alt forhurtigt....men min pointe er, at hvis jeg ikke havde stolet på min krops signaler havde jeg født hjemme...men det var jo også 1 gang.. ved ikke med anden gang....

ØHHH...!! SHIT.. Nu gør du mig sku lidt nervøs..!! Lige nu sidder jeg og har lidt pause fra smerterne.. Måske det er gået i sig selv igen.. Hvem ved..!! Håber det ved gud ikke for magter snart ikke flere  smerter..!!

Men starter det igen så ringe rjeg derop og vil undersøges..!!  1000 tak for svar

Anmeld

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Okay.. Tror også bare det er fordi man selv er så meget i tvivl om om det i virkeligheden er veer eller "bare" snyde veer man har.. Jeg er i hvert fald meget i tvivl.. griner

Ja lige præcis.. Men de har været reglmæssige i 4 timer idag hvor der var 11min imellem..!! FOR HELVED det var ikke sjovt med morsyg dreng samtidig..!! I GUDER...!!

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
quar20 skriver:

Hmm Hvornår er det Ikea åbner imorgen? For så er jeg smuttet

Jeg tror da bestemt de åbner kl 9 Så er der lige tid til lidt ve-stimulerende shopping og kødboller

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
henh01 skriver:

Ja det er ikke ret længe siden jeg var i Ikea hvor vandet gik på en kvinde der også gik og handlede..

Jeg gik rundt i IKEA i 2 timer med veer, da jeg fødte Idun... hehe... Hun var ved at få et hjertestop af angst tror jeg, da jeg stønnede midt i en ve, ventede lidt og sagde: PÅ beløbet

Anmeld

7. november 2010

quar20

Zafir skriver:

Jeg tror da bestemt de åbner kl 9 Så er der lige tid til lidt ve-stimulerende shopping og kødboller

haha griner.. Afsted med mig

Anmeld

7. november 2010

henh01

Zafir skriver:

ej at glemme: TRYK UD KONDI!! Refell

Anmeld

7. november 2010

henh01

Zafir skriver:

Jeg gik rundt i IKEA i 2 timer med veer, da jeg fødte Idun... hehe... Hun var ved at få et hjertestop af angst tror jeg, da jeg stønnede midt i en ve, ventede lidt og sagde: PÅ beløbet

hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.