Nu har jeg seriøst brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Det kan jo gå hurtigt lige pludselig..!! Skal lige love for det hele spænder dernede nu hos mig..!! kan ikke engang sidde..!! Håber sku der er gang i noget og at det IKKE går i stå igen

Uhh det lyder spændende.. Der er intet nyt her.. -Fik en del plukveer der virkelig nev da jeg tog hjem fra sygehuset og har efterfølgende blodt gammelt blod, men det er nok bare fordi hun har rodet rundt deroppe

Er spændt på hvad de siger til dig i morgen fra sygehuset. Det kunne jo være fedt hvis du kunne komme op og blive undersøgt for om der er ved at ske noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Uhh det lyder spændende.. Der er intet nyt her.. -Fik en del plukveer der virkelig nev da jeg tog hjem fra sygehuset og har efterfølgende blodt gammelt blod, men det er nok bare fordi hun har rodet rundt deroppe

Er spændt på hvad de siger til dig i morgen fra sygehuset. Det kunne jo være fedt hvis du kunne komme op og blive undersøgt for om der er ved at ske noget.

Har gået stuen tynd nu..!! Har virkelig et tryk i underlivet så det basker..!! Har ikke haft det der slim noget siden imorges..!! Hmm..!! Han har været rigtig aktiv derinde idag og er det også nu..!!

Ja håber på det bedste imorgen når man læge ringer..!! Uanset hvad så kan jeg da mærke min krop arbejder, men hvad den arbejder for kan jeg ikke helt mærke..!!

Anmeld

7. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAH... I IKEA

Man FØDER bare af at være i IKEA Den er så godt som sikker

Go fødsel en af dagene

Anmeld

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Har gået stuen tynd nu..!! Har virkelig et tryk i underlivet så det basker..!! Har ikke haft det der slim noget siden imorges..!! Hmm..!! Han har været rigtig aktiv derinde idag og er det også nu..!!

Ja håber på det bedste imorgen når man læge ringer..!! Uanset hvad så kan jeg da mærke min krop arbejder, men hvad den arbejder for kan jeg ikke helt mærke..!!

Sådan ve agtige smerter??

Anmeld

7. november 2010

henh01

Zafir skriver:

HAHAH... I IKEA

Go fødsel en af dagene

Ja det er ikke ret længe siden jeg var i Ikea hvor vandet gik på en kvinde der også gik og handlede..

Anmeld

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Sådan ve agtige smerter??

Ja sådan lidt i turer..!!

Og nu er det på stand by endnu engang..!! Men der kommer stadig smerter og er MØG øm i hele kroppen fordi jeg nok har gået 10km rundt her i stuen..!! Men kan mærke at det hele har givet sig helt ekstremt dernede..! !

Anmeld

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

Ja sådan lidt i turer..!!

Og nu er det på stand by endnu engang..!! Men der kommer stadig smerter og er MØG øm i hele kroppen fordi jeg nok har gået 10km rundt her i stuen..!! Men kan mærke at det hele har givet sig helt ekstremt dernede..! !

Hvis de er regelmæssige så skal du da ringe til FG. Anden gang går det jo super hurtig ofte.. Kan jo ikke risikere at du føder i bilen dertil. griner

Anmeld

7. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Hvis de er regelmæssige så skal du da ringe til FG. Anden gang går det jo super hurtig ofte.. Kan jo ikke risikere at du føder i bilen dertil. griner

haha griner ja har læst mig frem til at man skal ringe når der er 5-7min imellem når man er andengangsfødende..!!

MEN MEN har kun haft 11 minutter imellem dem..

Anmeld

7. november 2010

quar20

Zafir skriver:

HAHAH... I IKEA

Go fødsel en af dagene

Hmm Hvornår er det Ikea åbner imorgen? For så er jeg smuttet

Anmeld

7. november 2010

henh01

quar20 skriver:

haha griner ja har læst mig frem til at man skal ringe når der er 5-7min imellem når man er andengangsfødende..!!

MEN MEN har kun haft 11 minutter imellem dem..

Måske en god ide at tage derind til tjek alligevel?? 11 min imellem er da ikke særlig lang tid..

Ikea åbner kl. 10.. kan være vi ses.. hahahahahahah jeg vil også prøve lykken... ej, tror nu jeg satser på at der sker noget alligevel meget snart, uden Ikea besøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.